تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیری و معرکه گیری! ستاره‌هایی که در سنین بالا پدر شدند

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: اگر از هر متخصص در حوزه سلامت در مورد توانایی تولید مثل و فرزندآوری بپرسید به احتمال فراوان به شما خواهند گفت که بهتر است در سنین بالای 50 سالگی به فکر بچه دار شدن نیفتید. اگر چه بسیاری به این توصیه های پزشکی گوش فرا می دهند اما برخی نیز ترجیح می دهند به این مشاوره وقعی ننهند.

از زمانی که میک جَگر، خواننده گروه رولینگ استونز در سن 72 سالگی به هشتمین فرزند خود رسید بسیاری به این فکر افتادند که چه سلبریتی های مسن دیگری به فکر بچه دار شدن در سنین بالا می افتند. تعدادی از ستاره های موسیقی راک، کمدین ها و بازیگران مشهور در سنین بعد از 50 سالگی دارای فرزند شده اند. در ادامه این مطلب شما را با برخی از پدرهای پیر هالیوود آشنا خواهیم کرد.

16- جورج کلونی

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
ظاهراً جورج کلونی می خواست عنوان دوست داشتنی ترین مرد مجرد هالیوود را برای همیشه در اختیار داشته باشد زیرا هیچ نشانه ای از تمایل او به تشکیل خانواده دیده نمی شد اما تمام این خیالات در مدتی کوتاه رنگ باخت. بعد از آشنایی با امل علم الدین، کلونی دریافت که می خواهد مرد خانواده باشد و در 27 سپتامبر 2014 با امل پیوند ازدواج بست. حدود سه سال بعد، درست یک ماه بعد از تولد 56 سالگی، این بازیگر سرشناس برای اولین بار پدر شد و اولین دوقلوی او و امل کلونی با نام های ایلا و الکساندر در 6 ژوئن 2017 بدنیا آمدند.

15- جف گلدبلوم

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
جف گلدبلوم تاکنون سه بار ازدواج کرده است اما او تنها پس از سومین ازدواج و در حالی که بیش از 60 سال سن داشت دارای فرزند شد. گلدبلوم در مصاحبه ای در سال 2008 گفت که هیچگاه از ته قلب خواهان بچه دار شدن نبوده است. تا این که در جولای 2015 و زمانی که وی 62 سال سن داشت همراه با همسرش امیلی لیوینگستون به اولین فرزندشان به نام چارلی اوشن خوشامد گفت. دو سال بعد خانواده آن ها بزرگ تر شده دو دومین پسر آن ها به نام ریور جو نیز در 7 آوریل 2017 بدنیا آمد. علیرغم گفته های قبلی اش در مورد بچه دار شدن، گلدبلوم در سال 2016 چنین گفت:" من هیچ وقت تا زمان ازدواج با امیلی به طور جدی به فرزند دار شدن فکر نمی کردم. اما اکنون در شرایط متفاوتی قرار دارم. من برای ازدواج با او اشتیاق فراوانی داشتم و برای بچه دار شدن تلاش کردیم".

14- جان استاموس

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
اگر چه جان استاموس در سریال های «خانه شلوغ» (Full House) و «خانواده فولر» (Fuller House) تمرین فرزندداری فراوان کرده بود اما برای به واقعیت بدل شدن پدری کردن در دنیای واقعی مدت زمان زیادی طول کشید. در دسامبر 2017، درست چند ماه بعد از نامزدی با کایتلین مک هیو 31 ساله، استاموس و همسرش اعلام کردند که انتظار اولین فرزندشان را می کشند. استاموس اعلام کرد که ایده فرزند دار شدن قبل از مراسم ازدواج از جانب مک هیو مطرح شده زیرا در آن زمان وی 54 سال سن داشته و دیگر از آن جوان تر نمی شد. علاوه بر این استاموس اعلام کرد که وی از این که شخص مناسب را برای این بچه دار شدن پیدا کرده بسیار هیجان زده بوده است.

وی در این باره چنین گفته است:" من بیش از یک دهه منتظر دختر مناسب بودم و در نهایت او به زندگی من قدم گذاشت. منظورم این است که همه می دانند که من همواره خانواده داشتن را دوست داشته ام، و همیشه می خواستم یک روز بالاخره تشکیل خانواده بدهم و ازدواج کنم".

13- سایمون کاول

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
به عنوان یکی از ترشروترین شخصیت های تلویزیونی، هیچ کس نمی توانست سایمون کاول را در مقام پدر تصور کند. بعد از یک رسوایی بزرگ که نشان می داد لورن سیلورمن به همسر خود خیانت کرده و با کاول رابطه داشته است، خیلی زود مشخص شد که سیلورمن از کاول باردار نیز هست. در 14 فوریه 2014، این دو به اولین فرزند پسرشان به نام اریک خوشامد گفتند در حالی که کاوال 54 ساله بود. اما خوشبختانه اگر چه وی هیچ آشنایی با بچه داری نداشت اما اعلام کرد:" من از همان اول برای پدر شدن آفریده شده بودم... در واقع من از همان لحظات اول به لورن گفتم اگر سگ هایم را بیشتر از او دوست داشته باشم چه؟ و او گفت: تو عمکلرد فوق العاده خوبی [در نقش پدر] خواهی داشت و سپس چندین ثانیه بعد از بدنیا آمدن بچه من کاملاً با موضوع کنار آمدم".

12- کریس نوث

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
طرفداران سریال های تلویزیونی حتما کریس نوث را می شناسند اما مدت زمان نسبتاً زیادی طول کشید تا او در زندگی واقعی برای پدر شدن آمادگی داشته باشد. نوث 53 ساله بود وقتی که او و نامزد طولانی مدتش برای اولین و تنها بار دارای فرزند شدند، پسری که اوریون کریستوفر نام داشت و در ژانویه 2008 بدنیا آمد. نوث اعلام کرد که در دوران جوانی آمادگی پدر شدن را نداشته است. وی در این باره چنین گفته است:" به نظر من فرزند تعادل را در زندگی شما به هم خواهد ریخت.

امروزه در جامعه، آزادی ارزش بسیار بالایی برای ما دارد. ما بیشتر عمر می کنیم. این ایده که در 30 سالگی ازدواج کرده و تشکیل خانواده دهید، به نظر من مردم دریافته اند که لازم نیست خیلی زود دست به این کار بزنند. هنوز وقت دارند. همچنین من روابط بسیار خوبی در زندگی ام داشته ام. من خوشحالم که هیچگاه ازدواج نکرده ام. من تقریباً 4 بار قبل از آن هم عاشق شده بودم. اگر ازدواج می کردم باید چهار نفقه متفاوت پرداخت می کردم".

11- کلینت ایستوود

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
در طول سال های طولانی، کلینت ایستوود با زنان زیادی وارد رابطه شده و فرزندان متعددی داشته است. اولین فرزند تایید شده اش دختری به نام کیمبر تونیس بود که در سال 1964 از رابطه ایستوود و روکسان تونیس بدنیا آمد. از آن زمان او با 4 زن دیگر دارای 6 فرزند دیگر نیز شده است. دینا رویز ایستوود، همسر سابق ایستوود در سال 1996 کوچکترین دختر ایستوود به نام مورگان ایستوود را بدنیا آورد زمانی که این بازیگر- کارگردان سرشناس 66 ساله شده بود. علیرغم این که وی خانواده اش را یک «خانواده از هم پاشیده» می داند اما برای همه فرزندانش پدری خوب بوده است.

10- دیوید لترمن

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
دیوید لترمن که مدت زمان زیادی است مجری یک برنامه تلویزیونی زنده مشهور است تا سن 56 سالگی به فکر بچه دار شدن نیفتاد. لترمن و همسرش، رجینا لاسکو در 3 نوامبر 2003 برای اولین بار در 3 نوامبر 2003 صاحب فرزند شدند که پسری به نام هری جوزف بود. لترمن به احترام پدر درگذشته اش اسم او را بر روی پسر تازه به دنیا آمده اش گذاشت. در سال 2012 لترمن فاش کرد که آرزو دارد فرزندان بیشتری می داشت.

وی در این باره چنین گفته است:" وقتی که تا به این حد شدید روی چیزی تمرکز می کنید از خیلی اتفاقاتی که در اطرافتان می گذرد بی اطلاع هستید. با خودم فکر می کردم که نمی توانم هر دو کار را با هم انجام دهم. اما دراین مورد اشتباه می کردم. حالا من یک پسر کوچولو دارم. دوست داشتم یک دختر کوچولو نیز داشتم".

9- پل مک کارتنی

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
سر پل مک کارتنی در سن 61 سالگی برای آخرین بار صاحب فرزند شد. در آن زمان وی 4 فرزند بالغ داشت که همسر سابقش هیثر میلز باردار شد. این زوج در سال 2003 تولد دخترشان بئاتریس میلی را جشن گرفتند که به افتخار یکی از خاله های مک کارتنی و مادر درگذشته همسرش این اسم برایش انتخاب شده بود. بعد از به دنیا آمدن بئاتریس، این زوج بیانیه ای بدین مضمون منتشر کردند:"او یک کوچولوی زیباست و ما به خاطر این موضوع به خود می بالیم. خانواده های ما خیلی زود در جریان این موضوع قرار گرفته و آن ها نیز به اندازه ما از به دنیا آمدن مایه شادی ما خوشحال و شگفت زده شدند". مک کارتنی و میلز در سال 2006 در سال 2006 از هم جدا شده و طلاق آن ها دو سال بعد رسمی شد.

8- استیو مارتین

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
استیو مارتین بامزه برای اولین بار در سن 67 سالگی مزه پدر بودن را چشید. او در سال 2007 با آن استرینگفیلد که نویسنده و کارمند سابق مجله نیویورکر بود ازدواج کرده و در سال 2012 اولین فرزند دختر آن ها به دنیا آمد. این دو تصمیم گرفتند که اطلاعات مربوط به تولد دخترشان را از دسترس رسانه ها دور نگه دارند. مارتین در برنامه دیوید لترمن با خوشمزگی تمام در مورد اسم دخترش چنین گفت:"ما در مورد اسم او بسیار فکر کردیم. فاتح اسپانیایی! این اسم چطور است؟ من نمی خواستم یکی از آن اسم های عجیب و غریب هالیوودی را انتخاب کنم. فاتح اسپانیایی یک عبارت طولانی است".

7- میک جَگر

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
در جولای 2016، میک جگر، مرد اول رولینگ استونز، اعلام کرد که وی انتظار تولد هشتمین فرزندش را با ملانی هامریک که یک بالرین 29 ساله نیویورکی بود می کشد. هامریک در تور کلمبیا و مکزیک، جگر را همراهی می کرد و تمامی هزینه های مربوط به این تولد بر عهده جگر خواهد بود اما گفته می شود که این دو قصد زندگی کردن در کنار هم را ندارند. در دسامبر 2016، جگر و هامریک تولد فرزند پسرشان، دوروکس اوکتاویان باسیل جگر را جشن گرفتند.

6- راد استیوارت

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
مانند میک جگر، راد استیوارت نیز از روابط متعدد خود دارای فرزندان زیادی شده است و از زندگی با 5 زن متفاوت 8 فرزند دارد.در سال 2007، او با مدلی به نام پنی لنکستر ازدواج کرد و این دو صاحب دو پسر شدند؛ آلاستایر والاس در 2005 وآایدن پاتریک در 2011. راد 66 ساله بود که پسر کوچکترش به دنیا آمد. جالب این که کیمبرلی آلانا، دختر استیوارت از همسر اولش آلانا همیلتون، 6 ماه بعد از به دنیا آمدن آیدن اولین فرزند دخترش را به دنیا آورد که بدین معنا بود که پسر و نوه استیوارت هم سن هستند.

5- هیو هفنر

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
هیو هفنر در طول سال های فعالیت خود به عنوان مالک یک مجله معروف مبتذل با زنان زیادی وارد رابطه شد از این رو جای تعجب دارد که وی از تمام این روابط تنها دارای 4 فرزند شده است. جوان ترین فرزندان پسر او با نام های مارستون گلن و کوپر بردفورد در سال 1990 و 1991 بدنیا آمدند و در آن زمان هفنر نزدیک به 65 سال سن داشت.

4- جورج لوکاس

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
جورج لوکاس، خالق جنگ ستارگان، 69 سال داشت که با همسرش ملودی هابسون تولد دخترش را جشن گرفت. لوکاس در سال 2013 با مدیر استودیو انیمیشن سازی دریم وورکس ازدواج کرد و این دو از طریق رحم اجاره ای در 12 آگوست 2013 صاحب دختری به نام اورست هابسون لوکاس شدند. این اولین فرزند بیولوژیکی لوکاس بود. او قبلا نیز دختر ناتنی اش آماندا را در دوران زندگی با همسر سابق خود، مارسیا لو گریفین در سال 1981 به فرزند خواندگی پذیرفته بود. بعد از جدایی این دو، لوکاس دو فرزند دیگر را به فرزند خواندگی پذیرفت در حالی که به تنهایی زندگی می کرد. این دو دختری به نام کیتی لوکاس و پسری به نام جت لوکاس هستند که به ترتیب در سال 1988 و 1993 به فرزند خواندگی پذیرفته شدند.

3- رابرت دنیرو

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
رابرت دنیرو در طول سال های فعالیت خود به عنوان یک بازیگر سرشناس 6 بار پدر شده است. در سال 1997، وی با همسر دومش گریس های تاور ازدواج کرد و این دو خیلی زود صاحب پسری به نام الیوت شدند. اگر چه این دو در سال 1999 از هم جدا شدند اما در سال 2004 بار دیگر با هم ازدواج کردند. این دو از طریق رحم اجاره ای در دسامبر 2011 صاحب دختری به نام هلن گریس شدند. در آن زمان دنیرو 68 سال و همسرش نیز 56 سال سن داشتند.

2- التون جان

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
التون جان تا زمانی که سنش از 60 سال گذشت به فکر تشکیل خانواده نیفتاده بود. جان در سال 2010 با استفاده از رحم اجاره ای برای اولین بار صاحب فرزند پسری به نام زاخاری جکسون لوون شد و در آن زمان التون 63 سال داشت. سه سال بعد، دومین فرزند التون جان به نام الیجا جوزف دانیل با همان روش قبلی و با استفاده از رحم اجاره ای همان زن قبلی بدنیا آمد.

1- مایکل داگلاس

۱۶ سلبریتی مشهوری که در سنین بالا پدر شدند
مایکل داگلاس از همسرش کاترین زتا جونز دارای دو فرزند است. این دو تولد اولین فرزندشان که پسری به نام دیلان مایکل است را چند ماه قبل از ازدواج رسمی شان در سال 2000 جشن گرفتند. در آن دوران مایکل داگلاس 56 سال سن داشت. دختر آن ها با نام کاریس زتا نیز در سال 2003 بدنیا آمد. بر اساس گفته های مایکل داگلاس، فرزندان او نیز قصد دارند پا جای پای پدر و مادرشان بگذارند. وی در این باره چنین گفته است:" پسر و دخترم هر دو می خواهند که وارد این حرفه شوند. آن ها می خواهند بازیگر شوند و من به آن ها گفته ام که باید منتظر عکس العمل های منفی باشند. این همان چیزی است که من همیشه به کسانی که می خواهند وارد این حرفه شوند گفته ام. شما باید بتوانید از خود حرکتی نشان دهید و بدون توجه به مسایل منفی به مسیر خود ادامه بدهید".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیری و معرکه گیری! ستاره‌هایی که در سنین بالا پدر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..