تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوکیز فندقی، یه دسر فوق العاده است

مجله سرآشپز - سارا خسرویان: کوکیز فندقی یک دسر شکلاتی است که با آرد و پودر فندق تهیه میشود.

مواد مورد نیاز:


آرد گندم (الک شده): 300 گرم آرد برنج: 2 ق س پودر قند: 80 گرم کره (نرم شده): 250 گرم پودر دارچین: یک دوم ق چ پودر فندق: 80 گرم شکلات تخته ای: 100 گرم کوکیز فندقی 


روش پخت:


1. کره نرم شده و پودر قند را داخل کاسه ای با همزن برقی بزنید تا نرم و کرمی شود.


2. آرد برنج، آرد گندم، پودر دارچین و پودر فندق را درون کاسه ای ریخته و مخلوط کنید. سپس آن را قاشق قاشق به مخلوط کره و پودر قند اضافه کرده و به وسیله دست مخلوط کنید تا خمیری یکدست حاصل شود.


3. با استفاده از وردنه ای خمیر را درون سینی فر که از قبل با کاغذ روغنی پوشیده شده، به ضخامت 5 میلی متر (0.5 سانتی متر) باز کنید. بعد سینی را به مدت 30 دقیقه درون یخچال قرار دهید تا خمیر سفت شود.


4. با قالب های دلخواه روی خمیر برش بزنید. بعد آن را درون سینی فر که از قبل با مقداری روغن مایع چرب و کاغذ روغنی انداخته شده، بچینید.


5. سینی را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 15 دقیقه قرار دهید تا پخته و زیر آن طلایی رنگ شود. بعد شیرینی را از فر خارج کنید تا خنک شود.


6. شکلات تخته ای را درون ظرفی ریخته و روی بخار آب جوش قرار دهید تا ذوب شود. بعد آن را به وسیله قاشقی به شکل دلخواه بمالید و فندق را روی آن بپاشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوکیز فندقی، یه دسر فوق العاده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..