تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف فعالیت کانال باشگاه خبرنگاران جوان در تلگرام

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی ابلاغیه دولت مبنی بر پرهیز از بکارگیری پیام رسان تلگرام و بخشنامه عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس رسانه ملی در این زمینه، باشگاه خبرنگاران جوان اعلام می‌کند از اول اردیبهشت هیچ فعالیتی در پیام رسان رسمی تلگرام نخواهد داشت. مخاطبان محترم می‌توانند اخبار و مطالب باشگاه خبرنگاران جوان را از طریق پیام رسان‌های جایگزین داخلی پیگیری نمایید.

شما کاربران عزیز می‌توانید با کلیک بر روی آیکن‌های زیر عضو کانال‌های باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌های مختلف شوید.


باشگاه خبرنگاران جوان را در توئیتر دنبال کنید          باشگاه خبرنگاران جوان را در فیس بوک دنبال کنید          باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌های موبایلی باشگاه خبرنگاران جوان را در اینستاگرام دنبال کنید          باشگاه خبرنگاران جوان را در گوگل پلاس دنبال کنید          باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌های موبایلی باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌های موبایلی          باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌های موبایلی        باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌های موبایلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف فعالیت کانال باشگاه خبرنگاران جوان در تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..