تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان تنهای ژاپنی چگونه در مقابل سارقان از خود محافظت می‌کنند؟ +فیلم

زنان ژاپنی تنها چگونه در مقابل جنایتکاران از خود محافظت می کنند؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنهایی زنان و خطرات احتمالی که آنها را تهدید می کند معضلی است که  آنها در برخی جوامع با آن دست و پنجه نرم می کنند.

در کشور ژاپن به تازگی اپلیکشینی به نام «Man on the Curtain»طراحی شده که زنان تنها می توانند با استفاده از آن سارقان و جنایتکاران را فریب داده و در ذهن آنها این تصور را ایجاد کنند که در خانه تنها نیستند.

این اپلیکیشن قادر است با ایجاد سایه فردی ورزشکار که در حال تمرینات رزمی در خانه است تا حدی امنیت زنان تنها را در این کشور افزایش دهد.

برنامه ای که درباره آن توضیح داده شد این قابلیت را دارد که تصویری ساختگی از گزینه های مختلف مانند مردی در حال سیگار کشیدن،تمرین یوگا،بوکس ، تمرینات رزمی و کارهای دیگر روی پرده نمایش بدهد.

گفتنی است نمایش هر کدام از این حرکات به مدت 30 دقیقه روی پرده خانه ادامه دارد.

انتهای پیام/

روش جالب زنان ژاپنی برای محافظت از خود مقابل سارقان و جنایتکاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان تنهای ژاپنی چگونه در مقابل سارقان از خود محافظت می‌کنند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..