تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تولد حجت‌الاسلام پناهیان و عکس دیده‌نشده از دوران کودکی‌اش

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران نام‌آشنای مذهبی و مشاور نهاد رهبری در دانشگاه پستی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و با انتشار عکسی از دوران کودکی‌اش به روایت ماجرای تولدش و عنایت امام رضا (ع)پرداخت.

پناهیان نوشت:

"پدرش ، پسر دار نمی شد، خدا به او چند دختر داده بود با خودش گفت کار دست امام رضاست دخترهایش را با خود برد مشهد خدمت سلطان طوس رسید می گویند بسیار ذکر توسل و گریه کرد خدمت حضرت عرضه می‌داشت: من پسر می خواهم، از شما هم می خواهم باید  خدمتگزار آستان شما هم باشد اصلا باید نشانه ای داشته باشد تا بدانم از عنایت شماست. وقتی در روز ۲۸ فروردین سال ۴۴بدنیا آمد همه متوجه خال درشت روی لب او شدند خیال پدر راحت شد که از طرف امام رضا "علیه السلام" آمده و حالا بعد از تمام این فراز و نشیب ها او حتی مسجد پدر را رها نکرده و به دین امام هشتم به هر شکلی خدمت می کند  مسجد یوم الغدیر ، واقع در محله فلاح (ابوذر)  تهران حضور در این مسجد نورانی و با صفا که حدود ۷۲  شهید در دفاع مقدس و ۴  شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده را تجربه کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تولد حجت‌الاسلام پناهیان و عکس دیده‌نشده از دوران کودکی‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..