تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم: روش‌هایی برای اینکه سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید

برترین ها - احسان درخشنده: بسیاری از ما برای فرو رفتن به خواب با مشکل مواجه هستیم و از اختلالات خواب رنج می‌بریم. احتمالاً شما هم با این وضعیت مواجه شده‌اید: برای مدت طولانی در تخت‌خواب دراز کشیده‌اید ولی هر کار که می‌کنید خوابتان نمی‌برد؛ در این مواقع، غلت زدن‌های متوالی در تخت‌خواب، فکر کردن به مسائل گوناگون، شمارش اعداد (همان ترفند معروف شمارش گوسفندان) و... هیچ کدام ثمری در بر ندارند و اغلب، آرزوی یک خواب راحت و بی‌دغدغه بر دل می‌ماند. از همه بدتر، احساس کلافگی و بلاتکلیفی است که انسان را رنج می‌دهد.

مسئله وقتی بغرنج‌تر می‌شود که بدانیم صبح فردا باید زود از خواب بیدار شویم تا به اموری مهم رسیدگی کنیم. طبعاً، آدمی که شب‌هنگام خواب مناسب نداشته، صبح نیز کِسِل، عُنُق و خسته خواهد بود و از انرژی لازم برای شروع یک روز خوب بهره‌مند نیست.

با این اوصاف، چاره چیست؟ آیا می‌توان مشکل اختلال خواب را برای همیشه مرتفع ساخت؟ شاید تماشای ویدئوی زیر بتواند تا حدودی مشکل شما را برطرف سازد. این ویدئو حاوی نکاتی است که توجه به آن‌ها می‌تواند شما را راحت‌تر و سریع‌تر به عالَم خواب رهسپار کند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی لینک زیر کلیک کنید

فیلم: روش‌هایی برای اینکه سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم: روش‌هایی برای اینکه سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..