تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون خرید کالا از کشورهای دیگر را برای کاربران اپلیکیشن خود ساده‌تر می‌کند

آمازون به‌تازگی در به‌روزرسانی اپلیکیشن خود قابلیت‌هایی اضافه کرده که خرید از این فروشگاه اینترنتی را برای مشتریان خارجی آن آسان‌تر می‌کند.

در به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن آمازون، کاربران می‌توانند زبان اپلیکیشن را از از بین پنج زبان انگلیسی، اسپانیایی، چینی ساده‌شده، پرتغالی برزیلی و آلمانی تغییر دهند. آمازون قیمت‌ها را نیز به ارز کشور کاربر تغییر می‌دهد تا خرید را برای کاربران خارجی هرچه بیشتر آسان کند. اپلیکیشن آمازون در حال حاضر از ۲۵ واحد پولی پشتیبانی می‌کند که البته قرار است در طی سال جاری میلادی تعداد این ارزها و زبان‌ها افزایش یابد.

یکی دیگر از اقدامات آمازون اضافه کردن امکان فیلتر کالاهای قابل ارسال به کشور کاربر است. این کالاها با واحد پولی، هزینه ارسال و حتی هزینه تخمینی مالیات در کشور مقصد نمایش داده می‌شود. آمازون همچنین گفته قصد دارد با شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی همکاری کند تا روند ترخیص کالاها از گمرک آسان شود.Amazon app

مقاله‌های مرتبط:

هدف اصلی این تغییرات، مشتریان مقیم کشورهایی است که آمازون در آن‌ها نمایندگی ندارد؛ اما امکان خرید کالاها به‌صورت بین‌المللی برای کاربران کشورهایی مانند ژاپن و انگلیس هم مفید خواهد بود؛ چرا که گستره وسیعی از محصولات موجود در نسخه آمریکایی این خرده‌فروشی مشهور در سایر کشورها به صورت محلی در دسترس نیست. با این تعییرات مشتریان می‌توانند مستقل از کشوری که در آن زندگی می‌کنند به کالاهای موجود در انبارهای آمازون در کشورهای دیگر نیز دسترسی داشته باشند و اقدام به خرید از شعبه‌های مختلف کنند.

تنظیمات جدید خرید بین‌المللی آمازون احتمالا از امروز در به‌روزرسانی اندروید و iOS به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد. پس از به‌روزرسانی، عنوان کشور و زبان به تنظیمات اپلیکیشن افزوده خواهد شد. متأسفانه این امکان فعلا فقط از طریق اپلیکیشن‌ تلفن‌ همراه ارائه می‌شود؛ بنابراین افرادی که از طریق سایت آمازون اقدام به خرید می‌کنند، باید مانند گذشته اقدام به فیلتر محصولات، زبان سایت و تبدیل قیمت‌ها کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون خرید کالا از کشورهای دیگر را برای کاربران اپلیکیشن خود ساده‌تر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..