تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره های مشهوری که در گینس رکوردهای عجیبی دارند + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سال 1954 که هوگ بیور کتاب رکوردهای گینس را چاپ کرد این رکورد ها روز به روز در حال افزایش است و با تنوع بیشتر ثبت می شود. هر سال بیش از ۵۰ هزار مورد برای ثبت رکورد، تقاضا و نزدیک به ۶ هزار مورد پذیرفته می شود. رکوردهایی که افراد برای رسیدن به آنها خیلی تلاش می کنند تا حتی یک صدم درصد از نفر قبلی پیشی بگیرند. در ادامه این مطلب درباره ی تعدادی از رکوردهای ثبت شده در این کتاب توسط افراد مشهور می پردازیم.

7-دواین جانسون، معروف به راک

۱۰ چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند

این بازیگر و کشتی گیر حرفه ای علاوه بر رکوردهای جهانی اش، با گرفتن ۱۰۵ سلفی در مدت ۳ دقیقه، این رکورد را از آن خود کرد.


6- میشل اوباما
همسر رئیس جمهور سابق امریکا، در ثبت رکوردی جهانی برای شکسته شدن رکورد بیشترین نفراتی که پرش کرده اند، در سال ۲۰۱۱ شرکت کرد. البته ۳۰۰۲۶۵ نفر در سراسر دنیا به مدت یک دقیقه در طی ۲۴ ساعت بعدی، پرش کردند و به این ترتیب رکورد قبلی این موضوع را شکستند.


5- رابرت داونی جونیور

۱۰ چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند
جونیور به واسطه هوادارانش در کتاب گینس رکورد دار است. جریان از این قرار است که این بازیگر معروف در سفر به چین برای تولد خود کارت تبریکی دریافت کرد که حاوی ۵۳۳۹ امضا از طرف طرفدارانش بود.


4- امینم
این خواننده ی پرطرفدار امریکایی در سال ۲۰۱۳ با اجرای قطعه ی  (Rap God) در مدت ۶ دقیقه و ۴ ثانیه ی این قطعه، ۱۵۶۰ کلمه ادا کرد که یعنی ۴/۲۸ کلمه در هر ثانیه وامینم توانست رکورد بیشترین تعداد کلمات در یک تک آهنگ را از آن خود کند. جالب است بدانید در سریع ترین بخش این آهنگ، تعداد کلمات به ۶/۴۶ کلمه در هر ثانیه می رسد.


3- رجیس فیبین

۱۰ چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند
این مجری مشهور امریکایی دوبار در سال های 2004 و 2011 نام خود را به عنوان رکورد دار بیشترین حضور در برابر دوربین تلویزیون ثبت کرد. او با ۱۶۷۴۶/۵ ساعت رکورد دار این موضوع است، یعنی در دوره 50 ساله کاری خود به طور میانگین روزانه یک ساعت در برابر دوربین های تلویزیونی بوده است.


2- الن دی جنرس
الن دی جنرس مجری مشهور برنامه های تلویزیونی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ یک سلفی گرفت و در توییتر خود منتشر کرد، این پست با ۳/۳ میلیون بار ریتوییت شدن رکورد دار شد. البته این رکورد توسط یک پسر ۱۶ ساله شکسته شد. جریان از این قرار بود که او برای یک سال دریافت رایگان ناگت مرغ نیازمند ریتوییت شدن پستش بود و پست او با ۳/۴ میلیون بار رکورد قبلی را شکست.


1- هیلاری کلینتون

۱۰ چهره مشهوری که در کتاب گینس رکورد دار هستند
هیلاری کلینتون رکورد بیشترین جستجوی انجام شده در اینترنت درباره ی یک زن را در سال 2016 و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری امریکا ازآن خود کرده است. البته لازم به ذکر است این جستجوها در داخل امریکا مربوط به دونالد ترامپ بود که توانست کلینتون را شکست دهد. قبل از رکورد هیلاری این جایگاه متعلق به لیدی گاگا خواننده ی پرآوازه امریکایی بود.
انتهای یپام/

عجیب ترین رکوردهای گینس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره های مشهوری که در گینس رکوردهای عجیبی دارند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..