تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود VLC for Android 3.0.5 پخش کننده صوتی و تصویری

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ VLC for Android یکی از پلیرهای معروف کامپیوتری است که این بار پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را در تلفن همراهتان امکان پذیر می کند.

دانلود VLC 2.1.13؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios

نرم افزار VLC for Android در هنگام پخش فیلم ها امکان چرخش زاویه را به کاربران می دهد و شما می توانید در زوایای مختلف فیلم در حال پخش را مشاهده کنید.

این نرم افزار تا کنون نزدیک به 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 
محبوبترین پلیر VLC برای اندروید+ دانلود محبوبترین پلیر VLC برای اندروید+ دانلود محبوبترین پلیر VLC برای اندروید+ دانلود محبوبترین پلیر VLC برای اندروید+ دانلود  محبوبترین پلیر VLC برای اندروید+ دانلود  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود VLC 2.5؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 19 مگابايت

نسخه: 3.0.5

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.2 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

دانلود VLC player  برای اندروید و آیفون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود VLC for Android 3.0.5 پخش کننده صوتی و تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..