تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارکینگی که توسط ارواح کنترل می شود! +فیلم

درب پارکینگ عجیبی که موجب حیرت پلیس شده است! فیلم///////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس محلی استرالیا ویدئوی عجیبی را منتشر نموده است که در آن یک درب پارکینگ در نیمه های شب به خودی خود باز و بسته می شود. همچنین پس از باز شدن درب مشاهده می شود یک جارو به پرواز در می آید.

بنا به ادعای پلیس " نیو ساوت واز " استرالیا اتفاقاتی عجیبی که در مقابل این پارکینگ رخ داده و توسط دوربین مدار بسته ضبط شده می تواند منشاء ماورایی داشته باشد. این اتفاق عجیب در ساعت 5.30 صبح تاریخ 12 آوریل رخ داده است. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 200 هزار بیننده داشته است. در حالی که برخی از کاربران این ویدئو را ساختگی دانستند برخی نیز آن را عجیب توصیف کردند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " چوب جارو بصورت کامل از پشت دیوار بیرون نمی آید بلکه مشخص است توسط کسی که در پشت دیوار پنهان شده است حرکت داده می شود."

انتهای پیام/

ادعای عجیب پلیس استرالیا در مورد باز بسته شدن یک درب پارکینگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارکینگی که توسط ارواح کنترل می شود! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..