تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین گوشی مسدود شده در طرح رجیستری مربوط به کدام برند است؟

بیشترین گوشی مسدود شده در طرح رجیستری مربوط به کدام برند است؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و تعویق طولانی مدت، طرح رجیستری یا همان ثبت موبایل از مهرماه سال 96  به طور جدی کلید خورد. طرحی که توسط بسیاری از کشورها  مانند کره جنوبی، آمریکا، هند، آلمان، ترکیه و عمان  برای جلوگیری از رشد قاچاق به صورت‌های مختلف و طی چند سال  اجرا شده بود.

اما در طرح رجیستری ایران تاکنون چه تعداد گوشی مسدود شده است؟ آماری که در این رابطه منتشر شده است نشان می دهد که از تمام برندها تاکنون 210767 گوشی در لیست سیاه قرار گرفته اند که بیشترین گوشی مسدود شده را گوشی های شرکت اپل  با 108588 مورد به خود اختصاص داده اند. در ادامه آمار طرح رجیستری و گوشی های مسدود شده مربوط به برندهای مختلف را مشاهده خواهید کرد.

 اپل از ۱۴ آذر تا کنون ۱۰۸۵۸۸ مورد
 موتورولا از ۹ دی تاکنون ۱۰۴۵۰ مورد
 گوگل از ۹ دی تاکنون ۲۳۵ مورد
 بلک‌بری از ۹ دی تاکنون ۹۲۳ مورد
 ال‌جی از ۲۸ بهمن ۲۰۷۵۴ مورد
 سامسونگ s۹, s۹+ فقط ۷۹ مورد
 نوکیا از ۱۹ اسفند تاکنون ۴۳۹۴۴ مورد
 هواوی از ۱۹ اسفند تاکنون ۲۷۷۴۴ مورد
 سونی و تکنو و شیائومی از ۲۶ اسفند ماه تاکنون موردی ثبت نشده است.

 در مجموع از تمام برندها تاکنون ۲۱۰۷۶۷ مورد IMEI در لیست سیاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آمار تعداد گوشی های مسدود شده در طرح رجیستری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین گوشی مسدود شده در طرح رجیستری مربوط به کدام برند است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..