تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه حمایت شرکت زیرساخت از پیام‌رسان‌های داخلی

نحوه حمایت شرکت زیرساخت از پیام‌رسان‌های داخلی

فناوری اطلاعات > ارتباطات - محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت برای پیام رسان‌های داخلی به صورت رایگان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی ضمن اعلام این مطلب افزود: در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی هم اکنون امکانات پیام رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت رایگان فراهم می‌کند و این باعث افتخار ما است تا سیاست‌های کشور را به بهترین نحو اجرا کنیم.

صادق عباسی شاهکوه به تعهداتی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران بر عهده این شرکت گذاشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از برنامه عقب نیستیم؛ اما نیازمند حرکت رو به جلو، برای خدمت رسانی بهتر هستیم.
وی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است ، افزود لازم است برای پیاده سازی این شبکه آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه حمایت شرکت زیرساخت از پیام‌رسان‌های داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..