تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز پنهان خانم مجری مقابل دوربین پخش زنده فاش شد! +فیلم

راز پنهانی خانم مجری مقابل دوربین پخش زنده فاش شد! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجری زن که در یکی از کشورهای غربی مقابل دوربین فیلمبردار در حال اجرای برنامه در فضای باز بود با مزاحمت مردی ناشناس مواجه شد.

این مرد که مشخص نیست از قبل راز مجری را می دانست یا با مشاهده او در لحظه اجرا  به آن پی برده بود با حرکتی ناگهانی وی را در پخش زنده غافلگیر کرد.

راز پنهانی مجری زن کلاه گیسی بود که او به سر داشت و مرد ناشناس با آگاهی از این موضوع از پشت سر به او نزدیک شد و کلاه گیسش را برداشت.

مجری نیز به محض مواجه شدن با این اقدام مرد، با مشتی محکم به صورتش وی را نقش زمین کرد.

انتهای پیام/

ضربه‌فنی‌شدن مرد مزاحم با مشت خانم مجری!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز پنهان خانم مجری مقابل دوربین پخش زنده فاش شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..