تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاپلوسی به سبک سعودی‌ مقابل ولیعهد عربستان +فیلم

چاپلوسی به سبک سعودی ها مقابل ولیعهد و پادشاه عربستان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جاه طلبی بن سلمان ولیعهد سعودی بر هیچکس پوشیده نبود و نیست اما با وجود اینکه همه می دانند او برای نشستن بر تخت پادشاهی پدرش لحظه‌شماری می‌کند و بی‌نهایت تشنه قدرت است، همواره سعی دارد از خودش مقابل همه و به‌خصوص مقابل دوربین خبرنگاران نسبت به ملک سلمان تواضع و احترام به خرج و خود را مطیع امر پدر نشان دهد.

پخش ویدئویی از شبکه"الاخباریة" نشان داد که اطرافیان بن سلمان که در تشکیلات پادشاهی گوش به فرمان او هستند از سیاست بن سلمان الگو گرفتند و برای پیشرفت با وجود اینکه شاید حتی چشم دیدن بن سلمان را ندارند مقابل او  نهایت چاپلوسی و تملق را به کار می برند.

در این فیلم لحظه پیاده شدن ملک سلمان از خودرو تشریفاتی‌اش به تصویر کشیده شده که عده ای از جمله پسرش برای استقبال او آمده اند اما نکته جالب این ویدئو حرکات چاپلوس‌مابانه عده‌ایست که می دانند احتمالا به زودی بن سلمان است که بر تخت پادشاهی می نشیند و برای خودشیرینی و تملق یکی پس از دیگری اقدام به بوسیدن دست او می کنند در حالی که ملک سلمان بی خبر از آنچه پشت سرش در حال وقوع است به مسیر خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاپلوسی به سبک سعودی‌ مقابل ولیعهد عربستان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..