تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی عملکرد تشخیص چهره در آیفون 10، گلکسی اس 9 پلاس، وان پلاس 5T و هواوی P20 Pro

در بسیاری از گوشی‌های هوشمند کنونی، قابلیت تشخیص چهره نهادینه‌شده است و بسیاری از شرکت‌ها، فرایند خاصی را برای آن در نظر گرفته‌اند.

اپل تصمیم گرفت در ۱۰ سالگی آیفون حسگر اثر انگشت را به‌صورت کلی حذف کند و راهکاری دیگر برای تأمین امنیت دستگاه به‌کار بگیرد. استفاده از فناوری فیس‌آی‌دی و بهره‌مندی دستگاه از سنسورهای پیشرفته باعث شد که بسیاری از شرکت‌ها تصمیم بگیرند‌ تا با راهکاری ساده‌تر فناوری تشخیص چهره را پیاده‌سازی کنند. به همین دلیل در دستگاه‌های جدید هواوی، شاهد مانور روی این قابلیت هستیم. سامسونگ بر اساس تجربه‌ی خود تصمیم گرفت تا با ادغام اسکنر عنبیه‌ی چشم و تشخیص چهره‌ی فناوری، Intelligent Scan را معرفی کند. هرکدام از این موارد عملکرد خاصی دارند و در شرایط مختلف شاهد برتری‌های خاصی هستیم.

در این ویدیو قصد داریم تا با قراردادن آیفون ۱۰، گلکسی اس ۹ پلاس، وان پلاس 5T و هواوی P20 Pro در کنار هم، موقعیت‌های مختلف را ارزیابی کنیم. 

بررسی تخصصی زومیت از دستگاه‌های مورد بررسی

تماشا در یوتیوب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی عملکرد تشخیص چهره در آیفون 10، گلکسی اس 9 پلاس، وان پلاس 5T و هواوی P20 Pro»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..