تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی‌میستورا در راه ایران

به گزارش شمانیوز، دفتر استفان دی‌میستورا از سفر قریب‌الوقوع وی به ایران و روسیه خبر داد.

به گزارش روسیاالیوم، دفتر استفان دی‌میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که وی برای مشورت با مقامات بلندپایه مسکو و تهران به این دو کشور سفر خواهد کرد.

این در حالی است که دی‌میستورا امروز چهارشنبه برای دیدار با مقامات ترکیه‌ای در آنکارا به سر می‌برد و پس از پایان این سفر راهی مسکو و تهران می‌شود.

قرار است که دی‌میستورا طی روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم ماه جاری میلادی (4 و 5 اردیبهشت) با تعدادی از وزرای اروپایی و نمایندگان عالی‌‌رتبه آمریکایی و مسئولان سایر کشورها دیدار کند.

بسیاری از سران کشورهای دنیا در پی تجاوز آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه با اشاره به ضرورت تحرک روند سیاسی در سوریه تاکید کردند که بحران سوریه راه حل نظامی ندارد.

آمریکا و فرانسه و انگلیس بامداد شنبه با نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین المللی، اهدافی را در خاک سوریه هدف قرار دادند.

این حملات پس از آن صورت گرفت که غرب به رهبری آمریکا و برخی از ابزارهای منطقه‌ای این کشور، به دروغ نظام سوریه را به استفاده از سلاح‌های شیمیایی در دوما واقع در غوطه شرقی متهم کردند.

برخی از تحلیگران و رهبران سیاسی معتقدند که این حملات، روند سیاسی بحران سوریه را پیچیده‌تر می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی‌میستورا در راه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..