تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف صهیونیست ها و بی بی سی درباره پایگاه هوایی ایران در سوریه! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برخی منابع رژیم صهیونیستی از جمله روزنامه "جروزالم پست" در افتضاحی آشکار، تصویر میدان "آزادی" و فرودگاه "مهرآباد" را به عنوان پایگاه هوایی و مراکز هدایت پهپادهای ایرانی در خاک سوریه منتشر کردند.

به دنبال انتشار این خبر و تصویر، رسانه دروغ پرداز "بی‌بی‌سی" فارسی نیز همین تصاویر را منتشر کرد و به نقل از صهیونیست ها، تصویر میدان آزادی و فرودگاه مهرآباد را به عنوان پایگاه هوایی و مراکز هدایت پهپادهای ایران در خاک سوریه جا زد.

گاف صهیونیست ها و بی بی سی درباره پایگاه هوایی ایران در سوریه! عکس

گاف صهیونیست ها و بی بی سی درباره پایگاه هوایی ایران در سوریه! عکس

گاف صهیونیست ها و بی بی سی درباره پایگاه هوایی ایران در سوریه! عکس

انتهای پیام/

پایگاه نظامی ایران در سوریه یا باند فرودگاه مهرآباد تهران!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف صهیونیست ها و بی بی سی درباره پایگاه هوایی ایران در سوریه! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..