تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکانس تاثیرگذار پایتخت 5 از زبان همسر شهید مدافع حرم +فیلم

سکانس تاثیر گذار پایتخت 5 از زبان همسر شهید مدافع حرم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت ۵ با حضور مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، علیرضا برازش مدیر شبکه یک، سیروس مقدم کارگردان، الهام غفوری تهیه کننده، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، ریما رامین فر، سایر بازیگران این سریال و همچنین همسر شهید مدافع حرم محمد بلباسی در سازمان اوج برگزار شد.

همسر شهید بلباسی در آیین تجلیل از عوامل سریال پایتخت 5 ضمن تقدیر از دست اندرکاران این سریال به مسائلی که مادران و همسران شهدای مدافع حرم با آن رو به رو هستند پرداخت و گفت: در مظلومیت شهدای مدافع حرم همین بس که افراد مختلفی بارها به درب منزل ما مراجعه کرده و پرسیده‌اند چرا همسرت, تو و چهار فرزندت را گذاشت و رفت؟ و یا اینکه می‌پرسند آیا شوهر تو بدهی داشت و یا خلافی مرتکب شده بود که به سوریه رفت؟ و من نیز برای آنها توضیح می‌دادم که همسر من بدهی و یا مشکلی نداشت بلکه وی به صورت داوطلبانه عازم سوریه شده بود.

وی همچنین ادامه داد: من برنامه‌‌ای را ترتیب داده بودم که اگر روزی غائله جنگ در سوریه به پایان رسید برای فرزندانم توضیح دهم که پدرشان برای چه به سوریه رفت. وقتی قسمت‌های پایانی سریال پایتخت از تلویزیون پخش می‌شد، پسرم چند بار از رفتن پدرش سوال کرد و بعد چند لحظه  دیدم که دخترم به او گفت: «اگر بابای ما به سوریه نمی‌رفت همه این اتفاقات در همین جا رخ می‌داد». این موضوع برای من خیلی شیرین بود؛ سریال پایتخت جواب خیلی از سؤال‌ها را داد و خیلی کار من و امثال من را راحت کرد.

وی همچنین با اشاره به سکانسی از سریال پایتخت 5 که در آن پسربچه‌ای پیکر پدر شهیدش را بر می‌کشید و مدام پدرش را صدا میزد، گفت: این سکانس برای من و امثال من که پیکر همسرشان هنوز برنگشته خیلی ارزنده و تاثیرگذار بود.

در ادامه ویدئوی سخنان همسر شهید مدافع حرم محمد بلباسی در این مراسم را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکانس تاثیرگذار پایتخت 5 از زبان همسر شهید مدافع حرم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..