تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدنی مفید برای شادابی پوست/ برای رفع کم خوابی چه باید کرد؟ / درمانی طبیعی برای پوست‌های خشک/ عوارض وحشتناک کم آبی برای سلامتی

کم آبی بدن، شروع بسیاری از مشکلات جسمی نظیر فشار خون بالا، سردرد، خستگی و مشکلات کلیوی است.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

بیماری های ناشی از کم آبی بدن 

یکی از مواردی که بیشتر افراد به آن بی توجهی می‌کنند کم آبی بدن در طول روز است؛ فعالیت‌های روزانه و همراه نداشتن یک بطری آب موجب می‌شود آب بدن معمولا در طول روز کمتر از میزان لازم باشد.

باید بدانید کم آبی بدن، شروع بسیاری از مشکلات جسمی نظیر فشار خون بالا، سردرد، خستگی و مشکلات کلیوی است.

برای تامین آب بدن بهترین راه نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز است، باید بدانید چای، قهوه و نوشیدنی‌های گازدار در تامین آب بدن چندان موفق نیستند.

خطر کم آبی برای بدن / نوشیدنی های محافظ پوست/  روغن طبیعی برای پوست های خشک/ اثر ملاتونین در بدن چیست 

خواص آب انار در شادابی پوست

یک تحقیق علمی نشان داده است، مصرف برخی نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های طبیعی به دلیل داشتن برخی عناصر و املاح در شادابی و جلوگیری از پیری پوست نقش دارند ،آب انار یکی از این نوشیدنی هاست که علاوه بر کم کردن کلسترول بد خون و از بین بردن باکتری‌های مضر در مجاری ادراری، در شادابی و نشاط پوست هم موثر است.

آب هندوانه و کیوی هم به دلیل داشتن میزان بالای آنتی اکسیدان در تغذیه پوست موثر بوده و از چین و چروک آن جلوگیری می‌کند.

خطر کم آبی برای بدن / نوشیدنی های محافظ پوست/  روغن طبیعی برای پوست های خشک/ اثر ملاتونین در بدن چیست 

کاربرد  روی در بدن

روی یکی از عناصر ضروری برای بدن و از جمله آنتی اکسیدان‌هایی است که سطح ایمنی بدن را افزایش می‌دهد؛ میزان مورد نیاز بدن به روی تقریبا ۲/۵ گرم در روز است، با این حال برخی گروه‌ها بیشتر به روی نیاز دارند .

زنان باردار از جمله این افراد هستند که به دلیل رشد جنین نیاز بیشتری به روی دارند، علاوه بر این افرادی که به کم خونی یا بیماری‌های نقص ایمنی مبتلا هستند باید این عنصر را بیشتر مصرف کنند.

خطر کم آبی برای بدن / نوشیدنی های محافظ پوست/  روغن طبیعی برای پوست های خشک/ اثر ملاتونین در بدن چیست 

اثر فوق العاده روغن های طبیعی 

روغن‌های طبیعی در مقایسه با کرم‌های شیمیایی نه تنها در دراز مدت به پوست آسیبی نمی‌رسانند بلکه برای مرطوب کردن و شادابی آن بهتر است.

بهتر است بدانید برای هر نوع پوستی چند روغن طبیعی توصیه شده است، برای مثال برای پوست‌های خشک توصیه می‌شود از روغن نارگیل و برای پوست‌های چرب از روغن سرو و آرگان استفاده کنید.

خطر استفاده از ملاتونین در روز 

یکی از قرص‌هایی که افراد برای رفع بی خوابی از آن استفاده می‌کنند قرص ملاتونین است، این قرص سطح هورمون ملاتونین را که مسئول تنظیم خواب در بدن است افزایش داده و به بهتر خوابیدن افراد کمک می‌کند.

پزشکان هشدار می‌دهند، ملاتونین را حتما باید پیش از خواب مصرف کرد، زیرا مصرف آن همراه با خواب آلودگی شدید، سردرد و سرگیجه است. 

خطر کم آبی برای بدن / نوشیدنی های محافظ پوست/  روغن طبیعی برای پوست های خشک/ اثر ملاتونین در بدن چیست 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدنی مفید برای شادابی پوست/ برای رفع کم خوابی چه باید کرد؟ / درمانی طبیعی برای پوست‌های خشک/ عوارض وحشتناک کم آبی برای سلامتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..