تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم ارسال اسناد اداری در شبکه‌های اجتماعی

در کارگاه آموزشی پلیس فتا استان اردبیل تاکید شد؛

عدم ارسال اسناد اداری در شبکه‌های اجتماعیبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اردبیل از برگزاری دو کارگاه آموزشی در اداره کل تأمین اجتماعی ن.م استان و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا اردبیل به کارکنان و کارمندان حاضر در این کارگاه‌ آموزشی یادآور شدند که با توجه به اینکه کارکنان به‌منزله تهدیدات سایبری درون‌سازمانی هستند و دانش پایه‌ای در زمینه سایبری و آگاهی از تهدیدات آن برای هر کارمند در یک ارگان واجب و ضروری بوده و باید آن را مهم تلقی کرد. کارمندان باید بدانند که به‌سادگی و به‌ صورت اتفاقی می‌توانند اطلاعات سازمان را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود به بیرون درز داده و باعث افشای آن‌ها شوند.

سرگرد قهرمان طالع افزود: کارشناسان در ادامه حاضران در جلسه را به رعایت هشدارهای سایبری در مورد کارکنان دولت ازجمله افزایش سواد رسانه‌ای و آموزش آن به اعضاء خانواده، عدم ارسال اسناد اداری در شبکه‌های اجتماعی، رعایت اصول امنیتی در هنگام اتصال به اینترنت در ادارات، مراقبت در دانلود نرم‌افزار و اپیلیکشن‌های ویروسی و رایگان، نصب آنتی‌ویروس‌های مناسب در سامانه‌های اداری، عدم‌بارگذاری اطلاعات شخصی در محیط سایبری، عدم کلیک بر روی لینک‌ها‌ و ایمیل‌های مشکوک، گزارش سریع هرگونه موارد مشکوک در سامانه‌های به گروه انفورماتیک اداره دعوت کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: این کارشناسان در پایان جلسات اساسی‌ترین اهداف حوزه فضای مجازی را ایجاد فرصت‌های یادگیری، آشنایی و پیشگیری از وقوع جرائم، جلب اعتماد و مشارکت‌های مردمی، ارتقاء سطح رفتار کاربران در فضای مجازی، افزایش دانش اجتماعی، قوانین و تضمین سلامت روانی در این عرصه عنوان و با معرفی سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir از کاربران خواستند تا ضمن مطالعه قانون جرائم رایانه‌ای و پایبندی به آن در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در فضای مجازی آن را از طریق سایت و قسمت ثبت گزارش‌های مردمی با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم ارسال اسناد اداری در شبکه‌های اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..