تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تورم ایران در سال ۲۰۱۷

صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ تورم ایران نسبت به سال ۲۰۱۶ افزایش یافته و به ۹.۹ درصد رسیده است و همچنان جایگاه ۲۲ را در میان کشور‌های جهان داراست.

به گزارش شمانیوز، جدیدترین آمار صندوق بین‌المللی نشان می‌دهد نرخ تورم ایران در سال ۲۰۱۷ به ۹.۹ درصد افزایش یافته است. نرخ تورم ایران برای سال ۲۰۱۶ میلادی ۹ درصد برآورد شده است.

به این ترتیب، ایران در سال ۲۰۱۷ در میان کشور‌های مورد بررسی در این گزارش به لحاظ تورم در جایگاه ۲۲ قرار گرفته که نسبت به سال ۲۰۱۶ تغییری نکرده است.

بر اساس پیش‌بینی این نهاد بین‌المللی، نرخ تورم ایران در سال ۲۰۱۸ به ۱۲.۱ درصد افزایش خواهد یافت.

هرچه رتبه در این گزارش بیشتر باشد نشان‌دهنده تورم کمتر است و پرتورم‌ترین کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

ونزوئلا با ۱۰۸۷.۵ درصد تورم در رتبه نخست قرار گرفته است. این کشور سال ۲۰۱۶ با تورم ۲۵۴.۳ درصدی در جایگاه دوم قرار داشت.

سودان جنوبی با تورم ۱۸۷.۸ درصدی و کنگو با تورم ۴۱.۵ درصدی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

رتبه‌های برخی دیگر از کشور‌هایی که تورم بالاتری نسبت به ایران دارند به ترتیب آمده است: سودان ۳۲.۳ درصد، آنگولا ۳۱.۶ درصد، لیبی ۲۷.۹ درصد، آرژانتین ۲۵.۶ درصد، مصر ۲۳.۵ درصد، آذربایجان ۱۳ درصد و ترکیه ۱۱.۱ درصد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تورم ایران در سال ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..