تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه با هدف فیلترکردن کامل تلگرام میلیون‌ها آی‌پی گوگل و آمازون را مسدود کرد

روسیه با هدف فیلتر کردن کامل تلگرام میلیون‌ها آی‌پی گوگل و آمازون را مسدود کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روسیه باهدف جلوگیری از دسترسی کاربران به پیام‌رسان تلگرام، میلیون‌ها آدرس آی‌پی را مسدود و عملاً اینترنت کشورش را مختل کرده است.

روزنامه اینترنتی روسی Meduza اعلام کرد که بیش از دو میلیون آی‌پی سرویس‌های وب آمازون و سرورهای ابری گوگل مسدود شده‌اند. امروز نیز یک وب‌سایت خاص که کار ردیابی انسدادهای اینترنتی را انجام می‌دهد، بیش از ۱۵ میلیون راه مسدود شده در مسیرهای اینترنتی کشور روسیه پیدا کرده است.

گفتنی است؛ وظیفه به دست آوردن کلیدهای رمزگذاری تمام وب‌سرویس‌های موجود در این کشور و مسدود کردن آن‌ها به Roskomnadzor که سرویس فدرال روسیه جهت نظارت بر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی است، محول شده است.

انتهای پیام/

با هدف مسدود کردن کامل تلگرام؛ میلیون‌ها آی‌پی گوگل،آمازون و مایکروسافت در روسیه مسدود شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه با هدف فیلترکردن کامل تلگرام میلیون‌ها آی‌پی گوگل و آمازون را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..