تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر بد اینستاگرام برای کاربران ویندوز فون

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه با گذری در بازار موبایل  شاهد حضور سیستم عامل هایی چون IOS، اندروید و Windos هستیم اما در این میان بیشتر کاربران به سمت و سوی سیستم عامل IOS، اندروید گرایش دارند و رقابت بین این دو سیستم عامل به شدت زیاد است و سیستم عامل هایی همچون ویندوز فون از گردونه رقابت بیرون آمده اند.

مایکروسافت که به طور رسمی شکست سیستم عامل ویندوز فون در برابر سایر رقبایش را پذیرفته است ، تصمیم دارد کاربران این سیستم عامل را   تشویق کند تا از سیستم عامل دیگری استفاده کنند.

در برابر این تصمیم ،فروشگاه  اینترنتی مایکروسافت  اپلیکیش شبکه اجتماعی اینستاگرام را از پلتفرم خود حذف کرد که تا کنون تنها کاربرانی که از نسخه ۱۰  ویندوز استفاده می کنن دیگر نمی‌توانند به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند و دیگر کاربران نیز می توانند  از طریق مرورگر
( Microsoft Edge)،نسخه وب اینستاگرام را باز و اجرا کنند.

منبع:  phonearena
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر بد اینستاگرام برای کاربران ویندوز فون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..