تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۸)

در مطلب امروز جدیدترین پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۸ را از لحظه ها و مکان های مختلف برای شما آورده ایم . لطفا برای مشاهده این تصاویر با نیک صالحی همراه باشید .

تصاویر و پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۸

مبینا نصیری با انتشار زیر نوشت :

سلام بچه ها…. صبحتون خیلی بخیر و به شادی باشه الهی…. ۵ تا راه حل یاد گرفتم تازگی ها (حدود یک ساله) که کمک می کنه روز خیلی بهتری رو بسازید …. خیلی عالی و شادی بخش هست حتما امتحان کنید:

اول اینکه بیدار که می شید فیلم های کمدی و خنده دار ببینید؛ الان که هممون تا بیدار می شیم میریم سراغ گوشی و تو اینستا هم پره فیلم های خنده داره؛ ببینید..
دوم اینکه موسیقی که حالتون رو خوب می کنه رو حتما گوش کنید…
سوم اینکه به یه دوستی که مدت هاست ازش بی خبر هستید زنگ بزنید و باهاش حرف بزنید…

چهارم اینکه یکی از وعده های صبحانه و یا نهار رو در فضای باز میل کنید (حالا حتما نباید باغ و رستوران باشه؛ می تونه تراس یا بالکن خونتون باشه یا حتی تو یک پارک)
و در اخر اینکه حتی مصنوعی هم که شده لبخند بزنید… ( این و بعدا در زبان بدن براتون توضیح می دم چرا انقدر مهمه) و خلاصه اینجوری روزتون رو زیبا و شاد خلق کنید…. اهداف روزانه تون رو یادداشت کنید و حداقل ٧٠ درصدش رو انجام بدید….




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۸)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..