تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل به‌زودی از سرویس اشتراک ماهانه اخبار رونمایی می‌کند

به‌ نظر می‌رسد اپل قصد دارد سرویس اشتراک ماهانه اخبار را به خدمات خود اضافه کند.

اپل درحال آماده‌سازی انتشار سرویس خبری ویژه خود است. طبق گزارش بلومبرگ، سرویس اشتراکی اخبار در اواخر امسال به‌عنوان یک بروزرسانی برای برنامه اپل نیوز انتشار می‌یابد. اپل ماه گذشته شرکت Texture را خریداری کرد؛ سرویسی که با پرداخت ۹.۹۹ دلار در ماه به شما اشتراک مجلات را ارائه می‌کرد و حالا اکثر اعضای تیم Texture به برنامه اپل نیوز خواهند پیوست. درحال حاضر اپل نیوز از طریق فروش آگهی به ناشران درآمدزایی دارد؛ اما با توجه به سیاست‌های حریم شخصی اپل، ارائه یک سرویس اشتراکی با استراتژی‌های این شرکت همخوانی بیشتری دارد. اپل در سال ۲۰۱۰، یکی از اهداف توسعه آیپد را مجلات عنوان کرده بود. طبق گزارش، اپل قصد دارد درآمد حاصله از سرویس خبری خود را با ناشرین به اشتراک بگذارد. دیگر سرویس ماهانه این شرکت، اپل موزیک است که حق اشتراک ماهانه ۹.۹۹ دلار دارد.  

تیم کوک، مدیر عامل اپل، رشد قوی سرویس‌های اشتراکی اپل را از نقاط قوت شرکت برشمرده است. اپل در سال ۲۰۱۷ از سرویس‌های iCloud و اپل موزیک در کنار اپ استور درآمدی ۳۰ میلیارد دلاری کسب کرده است. اپل قصد دارد طی هدف‌گذاری خود برای درآمد حاصل از سرویس‌ها، تا سال ۲۰۲۱ به درآمد ۵۰ میلیارد دلاری دست یابد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل به‌زودی از سرویس اشتراک ماهانه اخبار رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..