تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از لامبورگینی اوراکان مسابقه‌ای در پیست سپانگ

چند روز پیش در پیست مسابقه سپانگ از سری مسابقات سوپر تروفئو اووی لامبورگینی از خودروی جدید لامبورگینی اوراکان رونمایی شد. این مسابقات ۱۰ سال است که انجام می شود و در این مدت از ۱۸ کشور دنیا ۷۵۵ راننده در این مسابقات شرکت کرده اند.

لامبورگینی اوراکان

هفت ماه پیش لامبورگینی از جدیدترین خودروی مسابقه‌ای خود پرده‌برداری کرد؛ اما همین چند روز پیش بود که خبر رونمایی از اوراکان سوپر تروفئو اووی جدید در مسابقات به رسانه‌ها رسید.

لامبورگینی اوراکانرونمایی از لامبورگینی اوراکان مسابقه‌ای

این خودروی مسابقه‌ای در پیست سپانگ معرفی شده است. این پیست که میزبان مسابقات فرمول ۱ در مالزی می‌باشد چند روز دیگر هم اولین دور از مسابقات سوپر تروفئوی آسیا را نیز میزبانی خواهد کرد.

لامبورگینی اوراکانلامبورگینی اوراکان مسابقه‌ای

نسخه اووی جدید که بر پایه مدل معرفی شده در سال ۲۰۱۴ ساخته می‌شود به برادر GT3 خود نزدیک‌تر شده است. لامبورگینی این خودرو را با همکاری دالارا توسعه داده و پکیج آئرودینامیک آن باعث بهبود پایداری و در عین حال کاهش درگ شده است. نتیجه این کار بهبود یک و نیم ثانیه‌ای رکورد سوپر تروفئوی کنونی در پیست مونزا است.

لامبورگینی اوراکانرونمایی از لامبورگینی اوراکان

معرفی اوراکان سوپر تروفئو اوو با دهمین سالگرد شروع مسابقات سوپر تروفئو لامبورگینی همزمان شده است. از زمان اولین حضور در این مسابقات اروپایی، لامبورگینی شاهد حضور ۷۵۵ راننده از ۵۹ کشور دنیا در ۲۷۹ مسابقه، ۴۲ پیست و ۱۸ کشور بوده است. مجموع مسافت طی شده توسط خودروها در این چند سال حدود ۳۲ هزار کیلومتر و زمان کل مسابقات ۲۱۱ ساعت بوده است. این آمار جالب با دانستن اینکه رانندگان در طی ۱۰ سال گذشته ۶۴۶۱ دور را با ۴۱۵۵ پیت استاپ طی کرده و از ۴۱ هزار لاستیک پیرلی استفاده کرده‌اند تکمیل می‌شود.

لامبورگینی اوراکانمعرفی اوراکان سوپر تروفئو اوو

جدای از سری آسیایی این مسابقات که هم‌اکنون برگزار می‌شود چند روز دیگر نیز شاهد استارت مسابقات اروپایی در مونزا خواهیم بود. همچنین در اولین هفته ماه می نیز سری آمریکای شمالی مسابقات سوپر تروفئو آغاز خواهد شد. در زمستان نیز استارت مسابقات در خاورمیانه خواهد خورد. هر سری مسابقه دارای ۵ دور دوتایی بوده و نهایتاً مسابقه جهانی نهایی در ماه نوامبر و در واللونگا برگزار خواهد شد.

لامبورگینی اوراکانلامبورگینی اوراکان جدیدبد نیست با لامبورگینی اوراکان ۲۰۱۶ آشنا شوید

اوراکان به عنوان نخستین خودروی رانش‌عقب لامبورگینی شناخته می‌شود که به قصد
دریفت و حرکات نمایشی ساخته شده است. البته پیش از این هم شاهد ساخت
خودروهای دیفرانسیل‌ عقب و نمونه‌هایی با عملکرد بالا در دریفت، توسط لامبورگینی بوده‌ایم.
ولی به نظر می‌رسد اوراکان نخستین خودرویی باشد که در حد و اندازه‌های
یک خودروی تمام‌عیار خاص دریفت پا به عرصه گذاشته است.

لامبورگینی در سال‌های اخیر همواره در بازی‌های ویدئویی حضور پررنگی داشته است. اکنون کمپانی ایتالیایی تصمیم گرفته است تا خودرویی برای طرفداران این بازی‌ها بسازد. برای افرادی که با این بازی‌های غیر واقع گرا خو گرفته‌اند و در دنیای بازی ویدئویی خود می‌توانند با سوپرخودروی مجازیشان با سرعت‌های سرسام آور هر اندازه که می‌خواهند به دریفت‌های شگفت‌انگیز بپردازند.

در واقع این موضوع اولین ایده‌ای است که با شنیدن اطلاعات فنی اولیه در معرفی خودروی دیفرانسیل عقب لامبورگینی اوراکان LP580-2 به ذهن هر کسی خواهد رسید. مائوریزیو رگیانی (Maurizio Reggiani) مدیر بخش تحقیق و توسعه‌ی لامبورگینی چندی پیش در سخنرانی در رابطه با اوراکان چندین بار به توان فرمان‌پذیری این خودرو برای پیچ‌های تند اشاره کرد. وی در حالی این سخنرانی را ارائه می‌داد که پشت سرش ویدیویی از دریفت‌ها و تغییر جهت‌های ناگهانی اوراکان در حال پخش بود. وی معتقد بود که خودروی جدید لامبورگینی به قدری در زمینه‌ی فرمان‌پذیری پیشرفته است که حتی راننده‌های بسیار حرفه‌ای و مستعد هم آن را حس خواهند کرد و از این بهبود خشنود خواهند شد.

رانندگی با لامبورگینی اوراکان

در حالی که خودروی جدید رانش‌عقب نسبت به خودروی قبلی اوراکان LP 610-4 ارزان‌تر است
اما رانندگی با آن از LP 610-4 پیچیده‌تر و مهیج‌تر است. طراحی اوراکان به صورت رانش
در عقب پیش از این هم جزو برنامه‌ی لامبورگینی بود و برخلاف گالاردوی رانش‌عقب
که به نظر می‌رسید برای ساخت آن تنها کاری که انجام شده حذف محور محرک جلو بوده باشد،
این خودرو دارای برنامه و طراحی منسجمی برای دیفرانسیل عقب است.

با حذف بسته‌ی کنترل کلاچ الکترونیکی، میل گاردان (برای انتقال قدرت در موتور
به چرخ‌ها به کار می‌رود و در این خودرو این کار به طور مستقیم انجام شده است)،
دیفرانسیل جلو و تجهیزات مربوط به آن که پیش‌تر در اوراکان LP 610 به کار رفته بود،
جرم خودرو در حدود ۳۳ کیلوگرم کاهش یافته است. اما با این حال نسبت به
خودروی آئودی آر ۸ (Audi R8) که از نظر ساختار و رانشگر با خودروهای خانواده‌ی
لامبورگینی شباهت دارد، دیفرانسیل و انتقال قدرت بهتر و با ثبات‌تری ارائه می‌دهد.

پدال و زومیت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از لامبورگینی اوراکان مسابقه‌ای در پیست سپانگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..