تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آی‌گپ پلاس» با تماس تصویری و صوتی می‌آید/ دسترسی به نسخه لینوکس اپلیکیشن

آی‌گپبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرسول کاظمی بنیانگذار پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ با بیان اینکه این قابلیت امکان برقراری تماس نقطه به نقطه (p۲p) را برای کاربران از طریق اپلکیشن «آی‌گپ پلاس» فراهم می کند، گفت: «آی‌گپ پلاس» از نسخه «آی‌گپ» مجزاست و علاوه بر برقراری امکان تماس تصویری، امکانات دیگری نیز به آن اضافه شده و رابط کاربری آن کاملا متفاوت از تلگرام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پیام رسان «آی‌گپ» هم اکنون حدود ۶۰۰ هزار کاربر دارد، افزود: در حال ارتقای زیرساختها برای افزایش رضایت کاربران و حل مشکلات کیفی این سرویس هستیم.

کاظمی با تأکید بر اینکه تا زمانی که به نقطه ایده ال در کیفیت نرسیم خدمات دیگر از جمله بحث پرداخت (پیمنت) این پیام رسان را افزایش نخواهیم داد، گفت: ما معتقدیم که در وهله اول پیام رسان باید از نظر کیفیت، کاربر را نسبت به استفاده از سرویس ترغیب کند و پس از آن ارائه خدمات جدید، در دستور کار قرار گیرد.

بنیانگذار پیام رسان «آی‌گپ» ادامه داد: مشکل اختلال در دریافت پیامک فعالسازی اپلیکیشن، در اختیار ما نیست و مربوط به همکاری اپراتورهای موبایل در برقراری زیرساختهای مورد نیاز می شود. از آنجایی که این مولفه یکی از مشکلاتی است که در برخی مواقع کاربران با آن روبه رو می شوند شرایطی فراهم آمده تا در صورت عدم دریافت پیامک از طریق اپراتورهای داخلی، پس از ۳ بار تلاش کاربر، امکان ارسال پیامک به کاربر از طریق گیت وی بین الملل فراهم شود.

وی با بیان اینکه این موضوع هزینه ای بیش از ۱۰ برابر را برای ما به همراه دارد، افزود: اما با این وجود در جهت احترام به حقوق کاربر، این روش را برگزیده ایم.

کاظمی حل مشکلات زیرساختی از جمله رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه برق دیتاسنترها را از جمله مواردی عنوان کرد که می تواند به تقویت پیام رسانهای بومی در کشور کمک کند و ادامه داد: هم اکنون بزرگترین مشکل شبکه های پیام رسان بومی، جو رسانه ای ایجاد شده از سوی افرادی است که با فیلتر شدن تلگرام متضرر می شوند و به همین دلیل دست به فرافکنی و گاهی دروغ درخصوص شبکه های بومی می زنند.

بنیانگذار پیام رسان «آی‌گپ» تاکید کرد: تمامی کسب و کارها می توانند از امکانات پیام رسانهای بومی برای کسب و کارهای خود استفاده کنند و رونق کسب و کارها در پیام رسانهای بومی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه امکان ایجاد کانال و گروه در پیام رسان «آی‌گپ» وجود دارد، ادامه داد: هم اکنون پیام رسان «آی‌گپ» علاوه بر نسخه اپلیکیشن موبایل، دارای نسخه دسکتاپ و وب نیز است. در همین حال این پیام رسان تنها پیام رسانی است که نسخه لینوکس نیز دارد.

کاظمی با اشاره به اینکه نسخه ios و اندروید این پیام رسان بومی در فروشگاههای اپلیکیشن خارجی و داخلی در دسترس است، گفت: آخرین بروزرسانی «آی‌گپ» در اپ استور با ویژگی تماس تصویری طی یک هفته آینده بروزرسانی می شود. این درحالی است که بازار داخلی اپلیکیشن اندروید (کافه بازار) از این اپلکیشن حمایت نکرده و نام «آی‌گپ» را در لیست پیام رسانهای داخلی نیاورده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آی‌گپ پلاس» با تماس تصویری و صوتی می‌آید/ دسترسی به نسخه لینوکس اپلیکیشن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..