تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط کامیونت از روی پل در کمربندی تهران

به گزارش شمانیوز، ساعت ۰:۷۴۵ صبح امروز در پی تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیونت از روی پل، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه‌های ۸۶، ۷۸ و ۱۲۱ را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با توجه به بارش شدید باران و ترافیک، از سه مسیر مختلف روانه کمربندی دوم تهران، حدفاصل میدان غنی‌آباد و جاده ورامین روانه محل حادثه شدند.

سقوط کامیونت از روی پل در کمربندی تهران

حمید صفا؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیونت خاور حامل بار دستمال کاغذی، پس از انحراف از مسیر اصلی، از سطح جاده به ارتفاع حدود دو متر سقوط کرده بود.

وی افزود: در این حادثه راننده سی و پنج ساله در اتاقک خودرو محبوس شده که قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط رانندگان خودرو‌های عبوری، به بیرون منتقل شد.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: نیرو‌های عملیات، بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و نصب علائم هشداردهنده ترافیکی در جاده از نشت گازوئیل کامیونت جلوگیری کردند.

سقوط کامیونت از روی پل در کمربندی تهران

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و رفع نشت سوخت خودرو، کامیونت را به سطح جاده منتقل کردند و پس از تحویل راننده به عوامل اورژانس و تحویل محل به پلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط کامیونت از روی پل در کمربندی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..