تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین اپلیکیشن‌های مدیاپلیر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ برای پی سی ها

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های پخش‌کننده‌ی موسیقی برای PCهای ویندوز ۱۰ می‌پردازیم. با زومیت همراه باشید.

مقاله‌های مرتبط:

ویندوز پلت‌فرم وسیعی است که اپلیکیشن‌های بسیاری برای آن در دسترس هستند. گاهی انتخاب بهترین اپلیکیشن از بین انتخاب‌های بسیار پیش‌رو، دشوار است. این روند یقینا در مورد اپلیکیشن‌های موسیقی هم صدق می‌کند؛ چرا که موسیقی دوستان با سلیقه‌های متنوع، نیازهای متفاوتی نیز دارند.

خوشبختانه اپلیکیشن‌های بسیاری برای انتخاب وجود دارند. در ادامه در زومیت، بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم.

Groove Music

مدیا پلیر

ممکن است تاکنون شما اپلیکیشن Groove Music را نادیده گرفته باشید؛ اما بهتر است تجدید نظر کنید. Groove Music اپلیکیشن بسیار خوب و توانایی است.

این اپلیکیشن خارق‌العاده به نظر می‌آید؛ زیرا برای استفاده بسیار ساده است و آپشن‌های دست‌ و پا‌ گیر در آن به چشم نمی‌خورد. شما می‌توانید موسیقی مورد علاقه‌ی خود را در OneDrive ذخیره کنید و از طریق هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید. Groove از همان روزهای نخست همواره رو به جلو حرکت کرده است. اگرچه سرویس اشتراک Groove کنار گذاشته شده است؛ اما Groove Music همواره پا بر جاست و اپلیکیشن بسیار خوبی برای موزیک‌های شما است.

VLC

vlc music player

VLC می‌تواند اکثر فرمت های موسیقی را پخش کند. این اپلیکیشن از باکیفیت‌ترین و پرکاربردترین و در یک کلام از بهترین مدیاپلیِرها است.

پلیِر VLC در دو نسخه برای ویندوز ارائه شده است که هر دو نسخه رایگان هستند

پلیر VLC در دو نسخه برای ویندوز ارائه شده است؛ نسخه‌ی فروشگاه ویندوز ۱۰ که برای موبایل‌ها، PCها و تبلت‌ها و نیز ایکس‌باکس وان ساخته شده است و نسخه‌ی دسکتاپ نسل قبلی ویندوز.

VLC فراتر از فایل‌های دیجیتالی است. VLC می تواند موسیقی استریم کند و از سوی دیگر توانایی تبدیل انواع مختلف فرمت‌ها را دارد.

Spotify

مدیا پایر

اسپاتیفای احتمالا محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی است که اکنون در فروشگاه ویندوز نیز در دسترس است. اپلیکیشن همان نسخه دسکتاپ سابق است؛ اما اکنون این امتیاز را دارد که به‌روزرسانی یکپارچه را به واسطه ویندوز استور دریافت می‌کند.

فارغ از آن که مشترک آزاد یا پرداختیِ Spotify باشید، نه تنها به فهرست گسترده‌ای از محتوای آن دسترسی دارید؛ بلکه می‌توانید از آن برای پخش محتوای ذخیره‌شده‌ی خودتان هم استفاده کنید. این اپلیکیشن رایگان است.

Foobar2000

مدیا پلیر

اپلیکیشن مدرن فوبار در ویندوز استور که نقش مکمل نسخه‌ی دسکتاپ آن را داشت، به‌دلیل پایین‌بودن تعداد کاربران، کنار گذاشته شد. اما نسخه دسکتاپ قابل سفارشی‌سازی و قدرتمند است.

اساسا Foobar2000 هر چیزی که علاقه‌مند باشید پلِی خواهد کرد

زمانی‌که شما آن را راه‌اندازی کنید می‌توانید رابط کاربری آن را به دلخواه تغییر دهید. این اپلیکیشن که با استفاده از یک ترانس‌کُدر (transcoder) ساخته شده، از یونی‌کد، برچسب‌ها و بازپخش متوالی و بدون وقفه پشتیبانی می‌کند. ترانس‌کُدینگ، توانایی برای سازگاری فایل‌های دیجیتالی است تا محتوا بتواند در دستگاه های بازپخش مختلف قابل مشاهده باشد. در واقع ترانس‌کُدر شبیه یک مترجم، فایل‌ها را به فرمت مناسب برای کاربر نهایی تبدیل می‌کند.

آخرین مورد گفته شده خود دلیل کافی‌ای است که Foobar2000 را نصب کرده و امتحان کنید. این نرم‌افزار رایگان است.

مدیا پلیِر Light

مدیا پلیر

مدیا پلیر لایت تنها در مایکروسافت استور عرضه شده و اپلیکیشن بسیار مناسبی برای پخش انواع فرمت‌های موسیقی است. بهای این اپلیکیشن ۵ دلار بوده و تنها اپلیکیشن پولی مایکروسافت استور در میان اپلیکیشن‌های مطرح شده در اینجا است. ظاهر مدرن آن با زبان طراحی ویندوز 10 کاملا متناسب است و شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد.

طراحی مدرن و ظاهر شیک در کنار بازپخش بدون وقفه

این مدیاپلیر گروهی از فرمت‌های مختلف، از جمله فرمت‌های صوتی بی‌اتلاف مانند FLAC پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن برای مدیریت کتابخانه‌تان بسیار ساده است. مدیا پلیر لایت علاوه بر مدیریت کتابخانه شما و ظاهر شیک آن، بازپخش بدون وقفه را ارائه می‌دهد و از متن ترانه‌های همگام شده پشتیبانی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین اپلیکیشن‌های مدیاپلیر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ برای پی سی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..