تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی اولین گوشی مجهز به 5G را سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ معرفی می‌کند

هواوی در نشست جهانی تحلیل‌گران از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی گوشی مجهز به 5G در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ خبر داد.

هواوی در نشست جهانی تحلیل‌گران سال ۲۰۱۸ در شنژن چین، از برنامه‌های سال آینده‌ی خود خبر داد. فناوری 5G که احتمالا از سال آینده رواج آن شروع خواهد شد، در دستور کار هواوی نیز قرار دارد و طبق اعلام این شرکت، گوشی‌ هوشمند شرکت چینی با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط:

با توجه به زمانی که برای عرضه‌ی این گوشی اعلام شده است، بعید نیست که اولین گوشی هواوی با پشتیبانی از 5G، میت ۳۰ باشد. هواوی بعد از میت ۱۰ از میت ۲۰ رونمایی خواهد کرد و احتمالا پرچم‌دار بعدی این سری، میت ۳۰ نام خواهد داشت.

هواوی در ادامه، سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ را زمان معرفی گوشی مجهز به 5G اعلام کرد که دقیقا با زمان مرسوم برای معرفی گوشی‌های سری میت مطابقت دارد.

موضوع جالب توجه در مورد گوشی مورد بحث، استفاده از مودم 5G اختصاصی هواوی در آن است. هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۸ از تراشه‌ی بالونگ 5G01 به‌عنوان اولین مودم با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات رونمایی کرد. به گفته‌ی هواوی، این مودم پهنای باندی برابر با ۲.۳ گیگابایت بر ثانیه در اختیار می‌گذارد. با توجه به اندازه‌ی تراشه‌ی بالونگ، می‌توان گفت این تراشه تنها می‌تواند در مودم‌های جیبی و اتومبیل‌های خودران مورد استفاده قرار گیرد؛ اما هواوی همزمان روی مودم 5G مناسب برای گوشی‌ها نیز کار می‌کند.

5G

هواوی اساسا قصد دارد همه نوع تجهیزات مرتبط با نسل پنجم ارتباطات را تولید کند. این تجهیزات شامل موارد مربوط به پوشش شبکه و سخت‌افزار دریافت‌کننده‌ی این پوشش می‌شود. با وجود این‌که هواوی تحت فشارهای دولت آمریکا، از بازار این کشور پس رانده شده است، به نظر نمی‌رسد این اتفاق در درازمدت تغییر محسوسی در روند روبه‌رشد شرکت چینی به وجود بیاورد.

هواوی در خصوص چشم‌انداز خود اعلام کرد تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۱.۱ میلیارد اتصال 5G به اضافه‌ی ۲۰۰ میلیون خودروی متصل به 5G در جهان وجود خواهد داشت. البته این هدف‌گذاری بسیار بلندپروازانه به نظر می‌رسد و فعلا باید منتظر بود و دید هواوی در ارائه‌ی اولین گوشی مجهز به 5G تا چه حد موفق عمل خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی اولین گوشی مجهز به 5G را سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..