تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه هجوم خودروی شاسی‌بلند به سمت مادر و دو فرزندش! +فیلم

شکسته شدن دست و پای سه قربانی زیر چرخ‌های خودرو! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شهرستان بلقاس استان "دقهلیه" واقع در کشور مصر، زنی به همراه دو فرزندش کنار خیابان ایستاده بودند که ناگهان خودرویی با دو سرنشین به سمت آنها حرکت کرد.

بنا بر گزارش پایگاه خبری "الانباء" یکی از سرنشینان این خودرو مدعی شد که وی پشت فرمان بوده  در حالی که همه شاهدان اعلام کرده اند پسر این مرد راننده است.

معاون وزارت بهداشت بلقاس اعلام کرد " نورا عطيه" 34 ساله دچار کبودی و جراحت‌هایی شده و پسر 8 ساله اش"أحمد محمد الحسينی " زخمی عمیق در پای چپش دارد، "ساره " دختر 4 ساله نیز از ناحیه پاها دچار شکستگی شده است.

انتهای پیام/

شکسته شدن دست و پای سه قربانی زیر چرخ‌های خودرو!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه هجوم خودروی شاسی‌بلند به سمت مادر و دو فرزندش! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..