تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه زنده/ذوب‌آهن _ لوکوموتیو

به گزارش شمانیوز، در ادامه هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از گروه B ذوب آهن ایران از ساعت ۱۸:۳۰ مهمان لوکوموتیو ازبکستان بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

تک گل نیمه نخست را مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند.

دقیقه ۱۷: سنجر شاخمدوف پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست زیبا دروازه را هدف قرار داد اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۳: شاگردان امیر قعله نویی پشت محوطه جریمه لوکوموتیو صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه حسینی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما ضربه او با برخورد به تیرک افقی دروازه به زمین برگشت.

دقیقه ۲۵: روی حرکت خوب محمدرضا حسینی و پاس زیبای او، مرتضی تبریزی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و توانست نخستین گل ذوب‌آهن را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۹: پاس زیبای یاران لوکوموتیو به درون محوطه جریمه ذوب‌آهن باعث شد سردار میرزایف با مضاهری تک به تک شود و در ادامه با عبور از دروازه‌بان ذوب‌آهن فرصت خوبی برای باز کردن دروازه به دست آورد اما ضربه او را ستاری با یک تکل زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۴: از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب‌آهن را هدف قرار داد و شوت او را مظاهری به کرنر فرستاد.

ترکیب ذوب آهن: محمدرشید مظاهری، خالد شفیعی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری، جوری والسیانی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و استنلی کی‌روش.

ترکیب لوکوموتیو: نستروف، اولگ زاتوئف، اسلام تاخائوائف، موخمدیف، ماخارادزه، ایگور یلیچ، سردار میرزایف، سنجر شاخمدوف، سردار رشیدف، نیوالدو، مارات بیگمائف.

 

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه زنده/ذوب‌آهن _ لوکوموتیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..