تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه سازی در مناطق محروم اولویت بنیاد برکت است/ اعتبار ۷۱۵ میلیارد تومانی برای ساخت مدارس برکت

مدرسه سازی در مناطق محروم اولویت بنیاد برکت است/ اعتبار ۷۱۵ میلیارد تومانی برای ساخت مدارس برکتبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جعفری مدیر عامل بنیاد برکت در گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی سازمان نوسازی، ‌توسعه و تجهیز مدارس درباره ساخت مدرسه عنوان کرد: ساخت 2هزار مدرسه را در دستور کار قرار دادیم که از این تعداد ساخت 1500 مدرسه به مرحله قرارداد رسیده که از میان 1000 مدرسه افتتاح شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای مدارس ادامه داد: 715 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در نظر گرفته شده است و بخشی از این طرح‌ها با همکاری سازمان نوسازی خواهد بود؛ به گونه‌ای که تامین اعتبار با بنیاد برکت و ساخت توسط سازمان نوسازی انجام می‌شود.

مدیر عامل بنیاد برکت بیان کرد: 500 مدرسه از تعهدات ما باقی مانده است که چارچوبی برای ساخت این تعداد مدرسه در نظر گرفتیم و اولویت ما روستاها و مناطق محروم همچنین طرح‌های نیمه تمام است.

افزایش نقدینگی باعث تسریع فرآیند ساخت و ساز مدارس می‌شود

وی با اشاره به اینکه افزایش نقدینگی باعث تسریع فرآیند ساخت و ساز مدارس می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم در ساخت مدارس استاندا‌رهای سازمان نوسازی را مورد توجه قرار دهیم.

جعفری با تاکید بر تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام مدرسه سازی تصریح کرد: اولویت اصلی ما پروژه‌های جاری است و برای اتمام آن زمان‌بندی در نظر گرفتیم و پس از تکمیل شدن، طرح‌های جدیدی را آغاز خواهیم کرد و از استان‌ها درخواست داریم تا جدول زمان‌بندی برای شهرها را اعلام کنند.

مدیر عامل بنیاد برکت درباره نقدینگی 1000 میلیارد اوراقی که به سازمان نوسازی اختصاص داده شده است، گفت: تمام اعتبارات لازم برای نقد کردن این میزان اوراق را نداریم اما می‌توانیم تعهدات ملکی برای این موضوع اختصاص دهیم؛ در ساخت مدرسه می‌توانیم از ظرفیت‌های بسیج سازماندهی هم بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه سازی در مناطق محروم اولویت بنیاد برکت است/ اعتبار ۷۱۵ میلیارد تومانی برای ساخت مدارس برکت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..