تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت‌رسانی امامزادگان استان تهران به مدعوین مسابقات بین المللی قرآن کریم

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛سیدمهدی شرفی مدیر کمیته طه سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند برگزاری مسابقات گفت: از ماه های پیش مباحث ستادی بخش سی و پنجمین دوره مسابقات را در ستاد مرکزی و عالی به بحث گذاشته شد و موضوعات مد نظر کمیته ها قرار گرفت و بعد از تصمیمات ستاد عالی از روز دوازدهم فروردین تیم اجرایی دکور، صحنه، نور و پشتیبانی، با حضور بیش از 100 نفر در مصلی تهران مشغول به کار شدند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از اقدامات جدید در این دوره از مسابقات حضور و فعالیت امامزادگان استان تهران در طول این رویداد قرآنی است، که برای آنها ایستگاه های صلواتی، غرفه های خیمه های معرفتی به منظور خدمت رسانی به مهمانان قرآنی در نظرگرفته شده است.

شرفی در پایان اظهار کرد: از جمله نکات مهم در سی و پنجمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن حضور بالقوه نهادهای استانداری، شهرداری، سازمان زیباسازی شهر، بسیج، سپاه و .. است، که مشارکت خوبی با ما در سازمان اوقاف و امور خیریه داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت‌رسانی امامزادگان استان تهران به مدعوین مسابقات بین المللی قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..