تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم: ترفند‌هایی جالب برای اسباب کشی

برترین ها - احسان درخشنده: تقریباً همه‌ی ما کم و بیش تجربه‌ی اسباب‌کِشی و نقل مکان به خانه‌ی جدید را داشته و داریم. اسباب‌کشی از جمله اموریست که همواره دغدغه‌های خاص خود را به همراه دارد. در این بین، موارد زیادی ذهن انسان را به خود مشغول می‌سازند؛ از حجم زیادِ کارها گرفته تا استرس حمل و نقل اثاثیه به نحو مطلوب.

در همین راستا، یکی از اموری که اغلبِ مستأجران با آن دست به گریبانند، این است که باید پس از تخیله‌ی خانه و اسباب‌کشی، خانه را به نحو احسن به صاحبخانه تحویل دهند تا مستلزم پرداخت جریمه و مواجهه با مشکلات آتی نشوند. در این مواقع، برخی امور کوچک مانند باقی ماندن جای پیچ و میخ بر روی دیوار یا تغییر رنگ کف‌پوش‌ها بدجور به چشم می‌آیند؛ حتماً می‌دانید که همین موارد جزیی و به ظاهر بی‌ارزش، می‌توانند حسابی صاحبخانه‌ها را شاکی کنند؛ اما چاره چیست؟

ویدئویی که در این بخش به شما عزیزان ارائه گشته، حاوی ترفندهایی است که هم در اسباب‌کشی شما می‌توانند تأثیرگذار باشند و هم در جلب رضایت صاحبخانه. امیدواریم با استفاده از این ترفندها، اسباب‌کشیِ ساده‌تر و کم‌دغدغه‌تری را تجربه کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

فیلم: ترفند‌هایی جالب برای اسباب کِشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم: ترفند‌هایی جالب برای اسباب کشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..