تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر استعفای وزیر بهداشت

صبح امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر استعفای وزیر بهداشت دست‌به دست می‌شد که با پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شد این خبر کذب است.

به گزارش شمانیوز، عباس زارع‌نژاد مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و وزیر بهداشت از اساس چنین قصد و نیتی هم نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: ممکن است اختلافاتی در بحث بودجه وجود داشته باشد، اما این به معنای ترک دولت یا استعفا نیست.

زارع نژاد افزود: مردم باید اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند و به چنین شایعاتی که باعث ناامیدی مردم ومسئولان می‌شود دامن نزنند.

روزگذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر استعفای وزیر بهداشت منتشر و دست به دست می‌شد؛ در این خبر آمده بود: قاضی زاده هاشمی از دولت استعفا داده و منتظر پاسخ روحانی به این استعفا است. از قرار معلوم اختلاف وزیر بهداشت و نهاوندیان بالا گرفته و مدتی است که وی در هیچ یک از جلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر استعفای وزیر بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..