تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ پتنت طراحی تمام صفحه و بریدگی نمایشگر را ثبت کرد

با توجه به پتنت اخیر سامسونگ، به‌ نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها نیز به‌زودی به جمع تولیدکنندگان گوشی‌ دارای بریدگی نمایشگر می‌پیوندند.

سامسونگ یکی از معدود شرکت‌های فعال در حوزه‌ی گوشی‌ هوشمند محسوب می‌شود که هنوز محصولی با بریدگی نمایشگر روانه‌‌ی بازار نکرده است؛ اما به‌ نظر می‌رسد کره‌ای‌ها نیز در آستانه‌ی تسلیم‌ شدن مقابل ترند این روزهای دنیای فناوری قرار دارند؛ زیرا با توجه به تصاویر منتشرشده، سامسونگ اخیرا پتنتی از طراحی مبتنی بر بریدگی نمایشگر ثبت کرده است.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد در زبانه‌ی لبه‌ی بالای نمایشگر، ماژول‌های سنسور مجاورت، اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی را جای دهد؛ اما نمایشگر تا لبه‌های گوشی با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک پیشروی کند. کره‌ای‌ها برای پنل پشتی و نوع چینش دوربین، چندین طرح را ثبت کرده‌اند که یکی از آن‌ها شباهت بسیاری به آیفون ۱۰ دارد.

پتنت سامسونگ برای گوشی با بریدگی نمایشگر

با نگاهی به تصاویر منتشرشده، می‌توان حدس زد که سامسونگ این طرح‌ها را برای اطمینان خاطر ثبت کرده است. در این طرح‌ها، دوربین دوگانه به‌صورت افقی در گوشه‌ی سمت چپ با و بدون نوار آنتن در مجاورت آن مشاهده می‌شود. یکی از طرح‌ها به پرچم‌دار اپل شباهت دارد و دیگری جای‌گیری مرسوم دوربین در محصولات سامسونگ (بخش میانی پنل پشتی) را نشان می‌دهد.

پتنت سامسونگ پتنت سامسونگ پتنت سامسونگ پتنت سامسونگ پتنت‌های سامسونگ برای طراحی پنل پشت

مجموعه‌ی اسناد دوم سامسونگ در دفتر مالکیت معنوی ایالتی چین (SIPO)، پتنت سامسونگ برای محصولی با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد. در این پتنت، نمایشگر هیچ حاشیه‌ای ندارد و این موضوع، محل قرارگیری اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی را به مسئله‌ای مبهم بدل می‌کند. ممکن است پتنت دوم به نوعی محافظ نمایشگر شیشه‌ای اختصاصی نیز مربوط باشد؛ در این صورت، احتمالا سامسونگ سفارش‌های خود به شرکت Corning برای تأمین محافظ‌ گوریلا گلس را قطع خواهد کرد؛ اما به یاد داشته‌ باشید که تمام این موارد صرفا گمانه‌زنی هستند و نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

پتنت سامسونگ برای نمایشگر تمام‌صفحه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ پتنت طراحی تمام صفحه و بریدگی نمایشگر را ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..