تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیهوش‌ شدن شرکت‎‌کننده مسابقات وزنه‌برداری مقابل دوربین! +فیلم

بیهوش شدن ورزشکار هنگام برداشتن وزنه !+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات وزنه‌برداری اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع که در شهر گلدکوست استرالیا برگزار شد، جوان 27 ساله‌ای به نام "باری ویلچمن" که سعی داشت وزنه 94 کیلوگرمی را بلند کند، ناگهان از هوش رفت.

نیروهای اورژانس این جوان را به خاطر حال وخیمش با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند. پس از بررسی‌های لازم مشخص شد علت این حادثه مشکلات تنفسی و درد ناگهانی در ستون فقراتش بوده است. فشارهای ناشی از این دو مورد به همراه سنگینی وزنه موجب به وقوع پیوستن حادثه ای شد که در فیلم زیر می بینید.

انتهای پیام/

بیهوش شدن ورزشکار هنگام برداشتن وزنه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیهوش‌ شدن شرکت‎‌کننده مسابقات وزنه‌برداری مقابل دوربین! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..