تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوبی که همیشه هواخواه دارد

آیفون در سال ۲۰۰۷ میلادی رونمایی شد و از همان ابتدا طرفداران بسیار زیادی دارد که همواره به دنبال خرید نسل‌های جدید این گوشی‌هوشمند هستند.

آیفون سال ۲۰۰۷ خلق شد. خالق این گوشی استیوجابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل بود. طراحان این شرکت با استفاده از ترکیب فلز، شیشه و پلاستیک دست به طراحی شیک گوشی خاص اپل زدند. به تدریج با روی کار آمدن این نوع گوشی، لوازم جانبی آن هم به بازار آمد که البته به غیر از تنوع در مدل و کارایی باعث ایجاد شغل برای بسیاری از افراد شد و شرکت‌های متعددی در فضای رقابتی علاوه بر خرید و فروش آیفون، شروع به تولید و فروش محصولات جانبی برای آیفون و یا سایر محصولات برند اپل کردند.

 ویژگی‌های آیفون

آیفون‌ها از سال ۲۰۰۷ به ترتیب با آیفون نسل اول وارد بازار شدند به ترتیب با نام‌های ۳ جی، ۳ جی اس، آیفون ۴، ۴ اس، آیفون ۵، ۵ سی، ۵ اس، آیفون ۶ و ۶ اس، آیفون ۷ ،۷ پلاس و در نهایت آیفون ۸، ۸ پلاس و ایکس به بازار معرفی شدند. این گوشی‌های موبایل با ویژگی‌های خاصی وارد بازار شدند. یکی اینکه این گوشی‌های همراه هیچ وقت صفحه کلید نداشتند و همیشه با استفاده از صفحه لمسی امکان تایپ پیام‌ها و موارد دیگر فراهم می‌شد و می‌شود. تنها دکمه فیزیکی که آیفون‌ها دارند همان دکمه هوم است که با فشردن آن می‌توان به صفحه منو یا همان خانه وارد شد.

 ضمن اینکه گوشی‌های ساخت اپل همیشه از سیستم‌ عامل‌ آی او اس استفاده کرده‌اند که مدام به روزرسانی می‌شود و مرورگر اصلی آنها هم مرورگر اصلی اپل یعنی سافاری هست.

 همیشه بحث در رابطه با دوربین‌های آیفون بین کارشناسان داغ بوده و کیفیت دوربین این گوشی‌ها در ورژن‌های مختلف تفاوت داشته و برخی اوقات خوب و برخی اوقات هم چنگی به دل نمی‌زده است. یکی از بارزترین خصوصیات آیفون ظاهر شکیل آن است که همین طراحی باعث شده بسیاری از شرکت‌های سازنده موبایل دست به تقلید از ظاهر آن بزنند که البته در نهایت منجر به شکایت اپل از آنها شده است.

 نقطه ضعف این گوشی‌های آمریکایی باتری آنها است، به‌طوری‌که بعضی از کاربرانش از باتری تا حدودی ضعیف آن گله‌مند هستند و اجبار از اینکه روزی یک بار باید گوشی خود را شارژ کنند، آزارشان می‌دهد. یکی دیگر از مواردی که ضعف آیفون به حساب می‌آید، کوتاهی طول کابل شارژ آن است. اما در کل به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری مانند استفاده بی‌دردسر، دسترسی به بهترین اپلیکیشن‌ها یا امنیت بالایی که دارد، آیفون به گوشی خاصی تبدیل شده که هرچند با قیمت گران آن هواداران زیادی در دنیا و همچنین در ایران به خود اختصاص داده است. 

خرید و فروش آیفون 

یکی دیگر از مزایای این ساخته اپل چنین است که هر زمان از گوشی‌ خود خسته شده باشید می‌توانید آن را به فروش برسانید، در واقع حرف فروشندگان آیفون پر بی‌راه نیست که این گوشی همیشه خریدار دارد. برای خرید و فروش آیفون توصیه می‌کنیم سری به سایت دیوار بزنید تا مدل‌های مختلف این گوشی را در آنجا مشاهده کرده، بخرید یا به فروش برسانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوبی که همیشه هواخواه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..