تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغات ویدئویی وان پلاس 6 در هند به نمایش درآمد

یکی از کاربران توییتر ادعا می‌کند که ویدئوی تبلیغاتی وان پلاس ۶ پیش از نمایش فیلم در یکی از سینماهای هند به نمایش درآمده است.

 وان پلاس ۶ به‌زودی روانه بازار خواهد شد. طبق شایعات، این گوشی هوشمند در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) رسما معرفی می‌شود. احتمال اینکه این خبر صحت داشته باشد بسیار است؛ چون این شرکت پیش‌نمایش وان پلاس ۶ را آغاز کرده است؛ امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وان پلاس ۶ طی ویدئو تبلیغاتی در هند به نمایش درآمده است.

این اطلاعات از طریق یک کاربر توییتر متنشر کرده است. یکی از تبلیغاتی که پیش از شروع فیلم سینمایی به نمایش درآمد، ویدئو ۱۵ ثانیه‌ای بود که به تبلیغ OnePlus 6 اختصاص داشت. آن شخص به‌محض مشاهده تبلیغ، با استفاده از دوربین موبایل خود فیلم‌برداری کرده و از طریق توییتر به اشتراک گذاشته است.

متأسفانه در این ویدئوی تبلیغاتی هیچ گوشی هوشمندی در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد؛ اما در تبلیغ مذکور تأکید ویژه‌ای بر سرعت آن شده است. البته این اطلاعات جدیدی از وان پلاس ۶ نیست. این شرکت به ساخت گوشی‌های هوشمند همراه با آخرین نسخه از سخت افزار سایر پرچم‌داران و رابط کاربری ساده شهرت دارد که نتیجه آن، نمایش سریع فایل‌های چندرسانه‌ای، لود شدن سریع اپلیکیشن‌ها و عملیات چندوظیفگی است.

اگر لوگوی انحصاری آمازون را در بخش پایینی این دستگاه مشاهده کردید، چندان متعجب نشوید! ظاهرا این لوگو تنها در گوشی‌های هوشمند موجود در بازار هند به کار گرفته خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغات ویدئویی وان پلاس 6 در هند به نمایش درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..