تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروسازی بنتلی، نیروگاه خورشیدی خواهد داشت

بنتلی، بخشی از کارخانه خود در شمال انگلیس را به یک مزرعه خورشیدی تبدیل می‌کند تا ۲.۷ مگاوات، معادل دوسوم مصرف کل انرژی خود را پوشش دهد.

این روزها تغییرت اقلیمی به موضوعی بسیار نگران‌کننده در سطح جهان تبدیل شده است و بنتلی (Bentley) نیز برای مقابله وارد عمل می‌شود. کرو (Crewe) در شمال انگلیس مکانی محسوب می‌شود که بنتلی برای اقدام جدید خود در نظر گرفته است. بنتلی با قرار دادن یکی از بزرگ‌ترین تأسیسات انرژی خورشیدی در کارخانه خود، اقدام به مقابله با تغییرات اقلیمی خواهد کرد.

در حال حاضر مراحل ساخت مزرعه خورشیدی ۱۰ هزار واحدی آغاز شده است، که به‌عنوان تأسیسات بزرگ نگهداری خودرو استفاده می‌شد. این تأسیسات فضای سرپوشیده‌ای برای ۱۳۷۸ دستگاه خودرو فراهم می‌کرد. پس از اتمام مراحل ساخت، پنل‌های خورشیدی جدید ۲.۷ مگاوات برق در اختیار قرار می‌دهند که برای پوشش دادن یک‌چهارم مصرف کل انرژی کارخانه خودروسازی بنتلی کافی است.

Bentley Solar Farm / مزرعه خورشیدی بنتلی

 مراحل نصب  طی شش ماه تکمیل خواهد شد و تعداد کل پنل‌های خورشیدی بنتلی به بیش از ۳۰ هزار واحد خواهد رسید. در سال ۲۰۱۳، یک مجموعه پنل خورشیدی ۲۰,۸۱۵ واحدی، بالای سقف کارخانه بنتلی نصب شد. مزرعه خورشیدی موجود در کنار تأسیسات جدید، تقریبا دوسوم نیازهای انرژی بنتلی را پوشش می‌دهد که به‌طور متناوب برای حدود ۱۷۵۰ خانه، برق تولید می‌کند.

بنتلی می‌گوید تعهدش نسبت به گسترش و توسعه استفاده از انرژی خورشیدی، منعکس‌کننده تلاش‌های این شرکت برای متمرکز کردن توجه به سمت تولید مدل‌های الکتریکی و هیبریدی است؛ این شرکت قرار است یک مدل تمام الکتریکی بر اساس معماری مشابه نسخه تولیدی خودروی مفهومی پورشه میشن ای (Mission E)‌ معرفی کند.

استفان سیلاف، مدیر طراحی بنتلی، اخیرا اعلام کرد:

گام بعدی بنتلی مطمئنا یک خودروی الکتریکی منحصربفرد است که مبتنی بر خودروهای کنونی شرکت نیست؛ بلکه یک پیشرفت کاملا جدید و نوین به شمار می‌رود. این خودرو با نیروی الکتریکی کار می‌کند و به‌وضوح عملکرد متناسبی خواهد داشت. این خودرو فرصتی عالی برای تولید یک طراحی کاملا جدید در اختیار بنتلی قرار می‌دهد.

Bentley exp 10

مقاله‌های مرتبط:

یکی از گزینه‌های محتمل برای خودروی الکتریکی جدید بنتلی می‌تواند یک کوپه چهاردر باشد،‌ که بسیار شبیه خودروی مفهومی میشن ای پورشه عمل کند. محصول جدید می‌تواند قلمرو جدیدی پیش روی بنتلی در جهت نیل به اهداف کاهش آلایندگی و استفاده از انرژی‌ پاک بگشاید. یکی از کارمندان بنتلی فاش کرده است که نسل بعدی خودروی کنتیننتال GT نیز احتمالا الکتریکی خواهد بود؛ گرچه هنوز مشخص نیست که این محصول، دقیقا چه زمانی وارد بازار شود. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که احتمالا خودروی الکتریکی کنتیننتال GT تا سال ۲۰۲۰ وارد خط تولید خواهد شد.

متفکران و دانشمندان هر روز به دنبال راهی برای کاهش خطرات زیست‌محیطی و مقابله با تغییرات اقلیمی هستند. در این زمینه طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای ترویج و گسترش استفاده از انرژی‌های نو مانند انرژی خورشیدی، بادی و زمین-حرارتی انجام گرفته است. با این حال، به ثمر رسیدن این تلاش‌ها نیازمند عزم جدی دولت‌ها در زمینه اجرایی کردن قوانین جهانی است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروسازی بنتلی، نیروگاه خورشیدی خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..