تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۷)

در مطلب امروز جدیدترین پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۷ را از لحظه ها و مکان های مختلف برای شما آورده ایم . لطفا برای مشاهده این تصاویر با نیک صالحی همراه باشید .

تصاویر و پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۳۷

نیلوفر پارسا با انتشار عکس های زیر نوشت :

به مناسبت ١٢٩مین تولد چارلز اسپنسر چاپلین که هیچوقت مشخص نشد که در لندن متولد شده یا بیرمنگام ،کسی که هیچکس نفهمید یهودی روسی بود به نام اسرائیل تورنشتین یا یک کولی اهل اسمسویک که درکاروانی متولد شده.کسی که در بازیگری کارگردانی تدوین و آهنگ سازیِ فیلم پیشرو بود ،اما هیچکس تا آخرین روز فیلم برداریِ فیلم هاش نمیدونست اون میخواد چیکار میکنه.

او بیش از هرچیز جامعه شناس بود،یا شاید یک شیفته ،شیفته ی مردم ،زندگی،زندگیِ واقعی که در کفِ خیابونها جریان داره،کسی که از سینما انبوهی از ثروت به دست آورد اما قلبش برای جامعه ی تهیدست کارگری می تپید.به یاد او که گفت ؛

“شاید زندگی آن جشنی نباشد که تو آرزویش را داشتی اما حالا که به آن دعوت شده ای ، تا میتوانی زیبا برقص”

پست های اینستاگرامی هنرمندان-337نیلوفر پارساپست های اینستاگرامی هنرمندان-337نیلوفر پارسا بازیگر

سحر جعفری جوزانی با انتشار عکس زیر نوشت :

بهتر نیست این افراد به جاى این کارهاى کثیف ، یک بیت شعر یا یک کتاب خوب بخوانند ، فیلم تماشا کنند ، یا کمى ورزش کنند؟؟؟؟
نمیدونم،شاید هم با چارلى چاپلین مشکلى دارن و از پُست قبلى من که تولد این انسان دوستداشتنى رو تبریک گفتم ناراحت شدن؟؟؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۳۷)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..