تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلق کوچکترین تابلو های نقاشی با سوزن +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای خلق آثار هنری نیازی به ابزار و وسایل خاص نیست و شما می توانید با ابتدایی ترین وسایل همراه با خلاقیت خود  آثاری فاخر در این زمینه به وجود آورید .

هنرمند برزیلی  جهت به وجود آوردن آثار متمایزی نسبت به دیگر آثار هنری در زمینه نقاشی ، با ایده نویی که به ذهنش رسیده است ، سبکی جدیدی در  خلق آثارش به وجود آورد.

او از سوزن به عنوان قلموی خود استفاده کرده و باقرار دادن آن در رنگ گواش ، روی صفحه ای چند میلی میتری شروع به نقاشی می کند و مناظری زیبا را به تصویر می کشد.
نکته قابل توجه  این است که برای نمایش این آثار باید به اندازه 3 برابر اندازه واقعی اثر،  بزرگ نمایی انجام  داد تا قابل رویت شود.
در ادامه با ما همراه باشید تا با آثار این هنرمند خلاق آشنا شوید.







|



انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلق کوچکترین تابلو های نقاشی با سوزن +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..