تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر آن ممکن است تلگرام مسدود شود

سیدابولحسن فیروزآبادی بیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی: از کسب و کار‌ها و مؤسساتی که کانال‌های زیادی دارند دعوت شده از پیام رسان‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی کوچ کنند.

به گزارش شمانیوز، سیدابولحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در برنامه ذره بین رادیو تهران گفت: فعلا تصمیمی در رابطه با انسداد تلگرام اتخاذ نشده. اما هرآن ممکن است شرایطی برای انسداد تلگرام پیش بیاید.

از کسب و کار‌ها و مؤسساتی که کانال‌های زیادی دارند دعوت شده از پیام رسان‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی کوچ کنند. من هم از تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنم و بنا به تعهدی که به پیام رسان‌های داخلی دارم از آن‌ها نیز استفاده می‌کنم.

منبع: تابناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر آن ممکن است تلگرام مسدود شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..