تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات تلخ خداحافظی اسطوره‌های فوتبال جهان +فیلم

خداحافظی اسطوره‌های فوتبال جهان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فوتبال محبوب ترین ورزش در بین جوانان است. شاید دلیل این محبوبیت،  جام جهانی باشد که هر 4 سال یک بار در گوشه‌ای از جهان برگزار می شود. دنیای فوتبال از ابتدا تا کنون چهره‌های شناخته شده زیادی به خود دیده است؛ چهره‌هایی که در این راه تجربه‌های زیادی کسب کرده و آن را به نسل‌های بعدی منتقل کرده‌اند.

همیشه یکی از صحنه‌های جذاب و در عین حال تلخ فوتبال، لحظه خداحافظی اسطوره‌ها از زمین است. بازیکنانی که سال‌ها در مستطیل سبزرنگ پا به توپ شده‌اند و خاطرات زیادی از خود به جا گذاشته ‎اند. در ادامه لحظات زیبا و احساسی خداحافظی اسطوره‌های فوتبال از این دنیای پرهیاهو را مشاهده می‌کنید.

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات تلخ خداحافظی اسطوره‌های فوتبال جهان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..