تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران تا نابودی کامل منافع آمریکا او را راحت نخواهند گذاشت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ۱۷ اسفند سال ۹۶ در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، هزاران نفر از شاعران و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار معظم له به بیان سخنانی پیرامون شبهه آفرینی دشمن در زمینه‌های سیاسی پرداختند و عنوان کردند: دولت فتنه‌گر و فسادانگیز آمریکا، به ما میگوید شما چرا در منطقه حضور دارید! خب، ما [اگر]در منطقه حضور داریم باید از تو اجازه بگیریم؟ ما برای حضور در منطقه بایستی با دولت‌های منطقه مذاکره کنیم، گفتگو کنیم؛ با شما چرا بیاییم گفتگو کنیم؟ هروقت خواستیم در آمریکا حضور پیدا کنیم، با شما باید گفتگو کنیم.

درهمین زمینه صفحه اینستاگرام منتسب به امام خمینی (ره) بخشی از سخنرانی ایشان در ۱۶ آذر ۱۳۶۰، که ایشان همزمان با ایام ولادت امام حسین (ع) در رابطه با موضوع رسالت عظیم پاسداران و تجلیل از فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها ایراد کرده بودند، منتشر کرد و با تصویری از سردار سلیمانی به روزرسانی شد.
این صفحه نوشت:
"آمریکا‌ی جهانخوار باید بداند که ملت عزیز و خمینی تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهند گذاشت و تا قطع هر دو دست آن به مبارزه خدایی خود ادامه خواهند داد.۱۶ خرداد ۱۳۶۰"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران تا نابودی کامل منافع آمریکا او را راحت نخواهند گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..