تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد ارزشمند پرسپولیس و استقلال از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا برای دو نماینده فوتبال کشورمان در گروه D و C این مسابقات با پیروزی به پایان رسید. تیم پرسپولیس که برای صدرنشینی نیاز به برد مقابل تیم السد قطر داشت در مصاف با این تیم با یک گل به برتری رسید و به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کرد. تنها گل پرسپولیس را، مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی این تیم به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

همچنین تیم استقلال نیز که در بازی برگشت مهمان الهلال عربستان بود مقابل نماینده قدرتمند عربستان مانند بازی رفت با شایستگی به پیروزی رسید و از گروه مرگ به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی این مسابقات شد. تک گل استقلال را وریا غفوری در دقیقه 35 به ثمر رساند.

اما پیروزی های ارزشمند دو نماینده فوتبال کشورمان موجب شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام خود به آن اشاره کند. AFC با اشاره به پیروزی 1 بر 0 پرسپولیس مقابل السد نوشت: " پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه C به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت."

برد ارزشمند پرسپولیس و استقلال از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا + تصاویر

AFC همچنین با اشاره به برد ارزشمند 1 بر 0 استقلال مقابل الهلال عربستان در مطلبی نوشت: "  تیم استقلال با 3 برد و 3 مساوی به عنوان سرگروه گروه D به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد."

برد ارزشمند پرسپولیس و استقلال از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا + تصاویر

انتهای پیام/

بازتاب پیروزی ارزشمند استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد ارزشمند پرسپولیس و استقلال از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..