تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورعلی‌گنجی محبوب‌تر از ژاوی در سکوهای آزادی

بازیکنان پرسپولیس ۶۰ دقیقه پیش از شروع دیدار تیمشان برابر نماینده قطر به داخل زمین آمدند و شروع به گرم کردن کردند.
سپس هواداران پرسپولیس تک تک بازیکنان و مربیان این تیم را تشویق کردند و بازیکنان نیز به اظهار لطف طرفدارانشان، واکنش نشان دادند.
البته هواداران پرسپولیس به طور ویژه‌ای محسن مسلمان هافبک بازی‌ساز نیمکت‌نشین خود را تشویق کردند. پس از تشویق مسلمان نوبت تشویق دیگر محسن پرسپولیسی‌ها یعنی محسن ربیع‌خواه بود که به تازگی با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

همچنین آن‌ها طرح موزاییکی عدد ۱۸ را به یاد محسن ربیع‌خواه به نمایش گذاشتند.
روشن کردن چراغ‌قوه‌ تلفن‌های همراه هواداران پرسپولیس و ایجاد موج‌هایی که زیبایی خاصی را روی سکوها به وجود آورده بود، پیش از تاریک شدن هوا صورت گرفت.
هنگام معرفی بازیکنان السد توسط بلندگوی ورزشگاه آزادی، ژاوی و پورعلی‌گنجی از سوی دوستداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه تشویق شدند که البته هواداران پرسپولیس مدافع ایرانی را بیشتر و بلندتر از هافبک سابق تیم ملی اسپانیا تشویق کردند.
علی رغم این که بازیکنان السد دیرتر از پرسپولیسی‌ها برای گرم کردن به داخل چمن استادیوم آزادی آمده بودند، زودتر از شاگردان برانکو به رختکن رفتند.
حضور دو روحانی پرسپولیسی در ورزشگاه سوژه داغی برای عکاسان و سایر هواداران سرخپوش بود. این دو روحانی با پرچم‌های ایران و پرسپولیس عکس‌هایی را به یادگار با هواداران پرسپولیس گرفتند.
حمیدرضا گرشاسبی، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، مهرداد میناوند و بهروز رهبری‌فر با حضور در ورزشگاه آزادی، دیدار تیم سابق خود برابر السد را از نزدیک تماشا کردند.
همچنین هواداران پرسپولیس از پرچم‌های بزرگی که جایگاه‌های طبقه اول را پوشش می‌داد و نام این تیم بر آن حک شده بود، رونمایی کردند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورعلی‌گنجی محبوب‌تر از ژاوی در سکوهای آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..