تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاوی و پورعلی گنجی در ترکیب السد مقابل پرسپولیس

به گزارش شمانیوز، بر اساس اعلام کادر فنی تیم السد؛ سعد ال شیب، پدرو کوریررا، یاسر ایسا، ژاوی هرناندز، حسن ال هایدوس، بغداد بونجاح، حمید اسماعیل خلیفه، بوالهم خویکوکی، سالم ال حاجیری، مرتضی پور علی گنجی و اکرم حسن افیف از ابتدا در ترکیب تیمشان برابر تیم پرسپولیس قرار دارند.
این دیدار ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
پرسپولیس برای صدرنشینی در این گروه به برتری برابر تیم السد قطر نیاز دارد، این در حالی است که نماینده قطر با 12 امتیاز در صدر جدول گروه سوم این رقابت ها قرار داشته و نیازی به برد برابر پرسپولیس ندارد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاوی و پورعلی گنجی در ترکیب السد مقابل پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..