تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج آزمون دکتری ۹۷ اعلام شد

نتایج آزمون دکتری ۹۷ اعلام شدحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمانی پیش‌بینی شده نتایج اولیه آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 97 همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی همچون دانشگاه آزاد اسلامی، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: از میان 187 هزار و 821 داوطلب حاضر در جلسه، 173 هزار و 763 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند که از 173 هزار و 763 داوطلب 75 هزار و 759 نفر زن و 98 هزار و 4 نفر مرد هستند.

توکلی یادآور شد: از میان 173 هزار و 763 نفر، 73 هزار و 380 نفر دوره‌های روزانه و 100هزار و 83 نفر کد رشته محل‌های غیر روزانه را انتخاب کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند از دوشنبه سوم اردیبهشت تا پایان شنبه هشتم اردیبهشت ماه برای  انتخاب 50 کد رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

اعلام نتایج آزمون دکتری 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج آزمون دکتری ۹۷ اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..